24-02-2018 - 25-02-2018 Operation: ANTARES

NielsHoffland

Well-Known Member
27 jul 2017
1.148
490
Trophies
23
Hey iedereen!

Ik heb al weer een tijdje niet meer geskirmed en ik heb er weer zin in :) Ik zou eventueel deze skirm weer kunnen, zijn er nog meer mensen die hier heen gaan? Als er genoeg animo is en ik vervoer kan regelen ben ik zeker van de partij! Ik ga waarschijnlijk dan een weekend, maar dat zal een beetje liggen aan de temperaturen :P

Info van de orga!
Storyline:

Operation: ANTARES is een vervolg op RED DAWN
De storyline tot nu toe kan je vinden op onze website.

Informatie over Bunker Hill:

Adres:
Bruineveldweg 7b
7688 PJ Daarle

Bunker Hill is een voormalig militair munitiedepot dit terrein is 145000 m2 groot.

Op het terrein zijn er 9 koude oorlog bunkers aanwezig en diverse gebouwen dit alles is omringd met een veelzijdig bosgebied.
Strijd voor je commander en beleef de adrenaline van de vele veelzijdige missies.
Op het strijdtoneel wordt je aangestuurd door je commander, je zult samen moeten werken om de winst binnen te slepen.
De teams worden opgedeeld in squads allemaal met hun eigen missie en specialiteiten denk aan recon, sniper , assault missies.
Zaterdagavond zal er een avondmissie gehouden worden.

Aanvang en speeltijden:

Vrijdag: 18:00 tot 23:00 Aankomst weekend spelers

Zaterdag 7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag
20:30 Avondmissie
Zondag 7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag

FPS:

Hieronder staan de verschillende regels per categorie replica beschreven. Bij alle FPS testen moet de replica’s onder de 360 FPS schieten, zowel semi-, fullauto en burst. Dit geldt ook voor de replica’s die hier niet genoemd worden, maar wel op het evenement gebruikt worden.

Alle apparaten met full auto mogelijkheden: max. 360 Fps.
Alle apparaten met enkel single shot mogelijkheden: max. 450 Fps.
Alle apparaten met ?Bolt-Action? of S-AEG met minimaal 2 seconden ingebouwde vertraging mogelijkheden: max. 500 Fps.
BB’s:

De BB’s die 3Division toelaat op het evenement zijn biodegradable BB's in de natuurlijk kiezel kleuren (wit, beige, grijs, bruin).
Op verzoek en/of bij twijfel kunnen wij vragen om een Europees geldig certificaat. Op onze evenementen zijn alleen de biodegradable BB's toegestaan i.v.m de milieu eisen.
Hier zal regelmatig op worden gecontroleerd. In het geval wij u betrappen op het gebruik van plastic bb's en dit financiële gevolgen heeft voor onze organisatie zullen wij u hiervoor persoonlijk aansprakelijk stellen. Ons advies dan ook om bij twijfel altijd na te vragen of u uw bb's kunt gebruiken op onze terreinen.
Mocht u gesnapt worden met non biodegradable BB's wordt u van het evenement verwijderd zonder teruggave van het toegangsgeld.

Op ons evenement zijn er ook BB's te koop van het merk Bioval.

Tracer BB's zijn toegestaan, let wel op dat het BIO-BB's zijn.

Facilitaire voorzieningen:

Toiletten zijn aanwezig.
Drinkwater is aanwezig.

Catering:

Op ons evenement is er ook een catering aanwezig, waar je tegen redelijke prijzen verschillende verse broodjes, maaltijden en drinken kan halen.

Camping:

Er zijn goede plekken om tenten te plaatsen voor de overnachting(en).

Parkeren:

Auto's kunnen worden geparkeerd op het terrein.
Het terrein is compleet omheind.

Prijzen:

Weekend Arrangement

Aankomst: Vrijdagavond of Zaterdag.
Vertrek: Zondag.

60 euro p.p

Dag Arrangement

Aankomst: Zaterdag of Zondag.

30 euro p.p

Inschrijven:

Op onze website http://www.3Division.eu gaat u naar evenementen dan kiest u de datum.
Daarna maakt u een keuze uit een weekend of dag arrangement.
U kunt betalen met IDEAL of Paypal.

Wanneer kunt u meespelen:

1. U bent lid van de NABV.
2. U bent door een lid van de NABV aangemeld als introducé
3. Bent u niet woonachtig in nederland, dan dient u een vrijstelling aan te vragen.
4. U laat zich door 3Division aanmelden als introduce en krijgt spullen van 3Division.
Voor meer informatie kunt u de spelregels of algemene voorwaarden raadplegen.
Nog vragen? mail of bel gerust! info@3Division.eu 0624332367 (Gelieve te bellen tussen 18:00 en 20:00 uur)

Ik heb me aangemeld. De skirm van januari daar is me goed bevallen dus ik probeer elke maand daar aanwezig te zijn.

Ik heb al andere plannen :( Was na de indoor skirm van gisteren geen gek idee om hier nog heen te gaan nee. :D

Ik zou het niet weten, maar ik denk van wel. Ik gebruikte die ook, en ik vraag mij af als het niet mag wat al die andere snipers gebruiken :p Ik zou lekker je Geoffs meenemen.

Scheelt even een zakje GEOFF's tegenover meteen een hele fles Valkens halen voor een dag haha :P

@NielsHoffland Ga jij ook? ^^
Ik ga de zaterdag officieel :D (allen nog de 20ste m'n kaartje scoren) maar vervoer en bb's zijn gefixt ;)

Helaas niet, ik ga naar Delta 19 als ik vervoer heb. Ik vind buiten slapen momenteel echt even te koud :P En ik ga liever geen enkele dagen, omdat het te veel moeite kost om er te komen. Dat vind ik voor 1 dag het niet waard

Ik ga ook niet logeren, alleen de zaterdag haha. Zelf vind ik het ook nog te koud voor een weekend ;)
En kan met iemand meerijden, die me oppikt en thuis brengt dus super luxe haha. Een first dat ik zo chill naar Bunker Hill kan :p

Ik ga ook niet logeren, alleen de zaterdag haha. Zelf vind ik het ook nog te koud voor een weekend ;)
En kan met iemand meerijden, die me oppikt en thuis brengt dus super luxe haha. Een first dat ik zo chill naar Bunker Hill kan :p

Haha klopt, ik heb het gedaan met Joris en NielsB en we zijn echt bevroren :P Ik had gelukkig een elektrisch dekentje bij, maar snachts viel de stroom uit... dus alnog koud wakker geworden :P Altijd luxe als je thuis opgehaald kan worden :) Alleen word het echt tijd om een rijbewijs te gaan halen :P

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Haha klopt, ik heb het gedaan met Joris en NielsB en we zijn echt bevroren :p Ik had gelukkig een elektrisch dekentje bij, maar snachts viel de stroom uit... dus alnog koud wakker geworden :p Altijd luxe als je thuis opgehaald kan worden :) Alleen word het echt tijd om een rijbewijs te gaan halen :p

Zo'n dekentje is dan wel chill ja haha. En dat zeker, wil ook wel graag. Maar als student is het een beetje duur :P

Ik ben er niet bij, ik kamp met flink gekneusde ribben na een ongeluk. Lijkt me niet verstandig