24 & 25 september Skirms!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Op 24 september gaan een aantal leden naar Fort Barchon! Het aanmelden kan hier:
http://www.crimi-events.com/index.php?id_product=12&controller=product

De meesten gaan er (uit mijn hoofd) ook de 23e al heen om daar te overnachten.

Op 25 september gaan een aantal leden (waaronder een selectie van de vorige skirm) door naar The Chambers om daar op 25 september te knallen:
http://www.crimi-events.com/index.php?id_product=38&controller=product

Wie gaat er nog meer mee? ^_^

[RSVP=1818]Click here to RSVP[/RSVP]

Jan - 1 - Aanwezig op zondag 25 september!
michiel80 - 1 - wrs aanwezig op zondag :)
Sadiek - 1 - Aanwezig Zondag @ the Chambers
Sander - 1 - Alleen de zondag aanwezig
Vladimir - 1 - hele weekend
[F]airsofter - 1

Total: 6

• Leuk
Waarderingen: Michiel
Als ik met iemand kan meerijden (brandstof bijdrage is uiteraard geen probleem), dan ga ik graag mee naar the Chambers op de 25e :)

Ik kom overigens uit de buurt van Utrecht.

Het zou mijn eerste echte skirm worden, dus verwacht geen grote steun van mij in het veld ;)

Hoi @Jan ik wacht nog op 3 dingen uit china (waterzak, woodland pet en pistoolholster) maar verder heb ik inmiddels alle essentials. (Woodland broek, ubacs en plate carrier. Handschoenen, bril en mesh masker en uiteraard de replicas: cyma m16 en kjw m1911a1)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Hoi @Jan ik wacht nog op 3 dingen uit china (waterzak, sling, woodland pet en pistoolholster) maar verder heb ik inmiddels alle essentials. (Woodland broek, ubacs en plate carrier. Handschoenen, bril en mesh masker en uiteraard de replicas: cyma m16 en kjw m1911a1)
Ok cool! Fps is in orde van de m16 zodat je er mee kan spelen?

@Jan dat zou het wel moeten zijn, maar is inderdaad wel handig om een keer te checken alvorens zo'n eind te rijden ! :-)

Ga even uitzoeken waar ik dat kan controlleren

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ik woon in de buurt van zeist/utrecht (dendolder).

Zo te zien zijn er een paar in de buurt. Dus ff vanavond pb tjes sturen :-)

• Leuk
Waarderingen: Bloodfoxx
Op de zondag zou mij misschien wel wat lijken. Alleen ligt het aan mij of klopt het dat ik op hun site nergens de adressen van hun locaties, en dan in dit geval The Chambers, kan vinden?

Klopt! Ik moest ook even googlen. The chambers is ergens onder Luik als ik mij niet vergis

Ik heb hem gevonden. Dat is nog wel een pittig eindje, 266km enkele reis o_O:p

Het lijkt mij wel een hele toffe locatie.
Mocht er iemand vanuit de regio 't gooi / Utrecht die kant op gaan en een plekje vrij hebben houd ik mij graag aanbevolen. Brandstof vergoeding is natuurlijk geen probleem.

Het het voor mij dan mijn eerste of tweede skirm worden met eigen gear, dus zou het dan wel leuk vinden om bij wat ervaren spelers van ACN aan te sluiten.

• Leuk
Waarderingen: michiel80
Is er misschien nog een carpool optie voor de zondag bij the chambers? :)

Weet iemand hoe laat het hele feest begint?

@Jan Ik moest ook even zoeken, maar het staat in afbeelding/flyer op de site:

145-thickbox_default.jpg

Aankomst 8:30
Skirm 10:00 - 16:00

Oh wauw! Inderdaad, ik zie het haha! Thanks! :D