24 & 25 september Skirms!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
Ja moet zeggen dat het op de site niet echt opvalt dat er zoveel tekst in die afbeelding staat :p

Mischien ter overvloede maar ik denk dat herhalen wat ergernis kan voorkomen.
Voor de campeerders: Neem stevige tentharingen en een hamer mee want de grond schijnt keihard te zijn.

• Leuk
Waarderingen: michiel80
Zijn er voor belgië nog bepaalde ontheffingen nodig voor de replica(s)?
Of is het gewoon inpakken en gaan?

Zijn er voor belgië nog bepaalde ontheffingen nodig voor de replica(s)?
Of is het gewoon inpakken en gaan?

Inpakken en gaan.
Ze hebben er wel een overkoepelende orga maar die is qua regelgeving niet te vergelijken met onze NABV.
Zo mag je er gewoon je replica's vervoeren mits ze deugdelijk en onzichtbaar voor het publiek ingepakt zitten.
Lijkt mij ook logisch gezien het huidige klimaat wat betreft terreurdreiging e.d.

Het is voor ons 3 1/4 uur rijden maar we vertrekken om 12h00 al omdat we Unit13 met 1 bezoekje willen vereren.
Dan zijn we rond 17h00 op het fort aanwezig.:)

Let op: kampvuur is NIET toegestaan op het kampeerterrein!
Verder op het kampeerterrein geen stromend water, electriciteit en/of WC's. Wel WC's in het fort zelf maar dat is niet altijd open.

Is er stromend (drink) water op de locatie? Of is het handig om de waterzak al thuis te vullen?

Ik kreeg het advies om hem van te voren te vullen. Maar ik neem lossen waterflesjes van de Lidl mee in een koelbox en vul dan daarmee mijn waterzak on site.

• Leuk
Waarderingen: michiel80
Was een mooie dag gentleman.
Net ff te warm voor het mooie, en het zware terrein maakte het ook niet makkelijker.
Maar dat mocht de pret niet drukken. Best gave acties gemaakt, alhoewel ik nou niet weet wie er gewonnen heeft (niet dat dat wat uitmaakt)

Vandaag een awesome dag gehad bij The Chambers met de heren en dame! Leuke teamplay en een aantal toffe acties.
Dit smaakt naar meer!

Op de terug weg nog een stevig ongeval gezien met stuk of 6 auto's waarvan er twee met de neus de verkeerde kant op stonden en een ander lag op z'n dak.

En zo'n 800m voor ik thuis was besloot mijn Lexus een 5 cilinder te worden ipv een 6 cilinder :( Morgen maar naar kijken, ben nu kapot :p

• Leuk
Waarderingen: Vladimir, Jan en Sander
Dat ongeval gebeurde ruim achter mij, ik was rond 20:00 al voorbij Eindhoven.
@Jan was wat dichterbij

Bij mij was het net gebeurd volgens mij, want er waren nog geen hulpdiensten en was er nog redelijk rap voorbij

Was erg vet vandaag heren! Heel erg bedankt voor de gastvrijheid en het leuke samenspel!

Ik ga graag nog een keer mee!!

Een deel van het ongeluk hebben wij vamaf de eerste rij kunnen zien. Maar door @Jan 's colin Mcrae-achtige reflexen hebben wij het er heelhuids afgebracht.

Hopelijk heeft @Mike alles vanaf de achterbank gefilmd voor zijn druk bezochte youtube kanaal
;)

• Leuk
Waarderingen: Vladimir, Sadiek en Jan
Nou inderdaad! Één van die auto's die met zijn neus de verkeerde kant op stond, kwam draaiend naar ons toe @Sadiek

Maar de skirm was heel cool vond ik! Leuk samenspel binnen onze squad, goeie cohesie, leuke dingen gedaan, top dus! Waren best leuke missies ook!

We hebben het gister ook al gezegd maar @michiel80 en @Sadiek het was leuk dat jullie erbij waren en hoe jullie mee deden met alles!

Wow, heftig.
Ik zat al te kijken of er niet een bekende auto tussen zat.

Net een filmpje van het ongeval voorbij zien komen bij de telegraaf.nl:(
Brrrr,blij dat Jan en inzittenden er het zonder kleerscheuren vanaf hebben gebracht.:)

Wat de skirms van het afgelopen weekend betreft; ja,geweldig weekend weer gehad.
Maar ik heb het al tegen de aanwezigen gezegd en doe het hier weer.
Ik dacht van mezelf dat ik al aardig kon skirmen.
Maar die belgen hebben me weer met beide benen terug op de grond gezet en ik heb gezien dat ik nog een lange,lange weg te gaan heb om op hun niveau te komen.
Daar kan je zien dat ze het al veeeeeel langer spelen dan wij hier in ons kikkerlandje.
De meeste hits die ik incasseerde waren single shot en ik heb niet gezien wie ze afvuurden.
Dikke duim op voor onze zuiderburen.

En bij deze nogmaals, aan iedereen die dit gouden weekend mogelijk hebben gemaakt en/of erbij waren ,mijn dank.
Gauw weer.:cool: