24 en 25 oktober skirm - BH

• Onderwerp starter Onderwerp starter Peter
  • Startdatum Startdatum

Peter

Well-Known Member
13 mei 2014
1.270
708
Trophies
28
Area 57 gaat niet door jammer genoeg. 

BH? 

Ik ben wel van plan om een weekend area 57 in te plannen als ik eigen gear heb. Zal hier nog wel iets van op het forum gooien, maar heb helaas 24 oktober een 19 km strong viking run. Dus ga er vanuit dat ik zondag tam ben...

Ik zat echt 10 minuten geleden hier aan te denken om een topic te maken zodat we vroeg genoeg zijn om goed te plannen, jij bent me voor! ;-)

Ik ben hier absoluut bij! Met mijn tent, klinkt wel he?!!

Nee sorry Juul, geen plek in de auto. Misschien heeft @Frank-Peter nog en plekje over. ;)

Hoewel... die moet ook een tent meeslepen natuurlijk.

@Frank-Peter zou het nog een keer mogelijk zijn? deze keer heb ik hellaas wel wat meer gear bij, dingen voor de tent en al zijn behoorlijk compact, op vakantie kon ik alles(MUV een tent) meenemen in een 100 liter tas, en dat was Kleding en extra's voor 10 dagen

Met een weekendskirm kan ik met max 4 personen in mijn auto reizen vanwege alle spullen die mee moeten. Deze plekken zijn al vergeven. 

Ik dacht zelfs dat Peter ook mee wilde rijden maar zo te zien heeft hij al vervoer dus is dat probleem ook opgelost. 

Heb al een vrijverzoek op t werk liggen voor dit weekend. Hoogst waarschijnlijk zal ik er ook bij zijn.

wy willen heel graag heen,

zeker na alle positieve verhalen van jullie,

en neem extra lies-laarzen enz. mee,

you never know

Ik ga misschien verlof ingediend bij de vrouw ga proberen of ik een weekend mag en anders alleen zaterdags

ICH BIN DAHBEI!!!! :D :D :D Nog even kijken of ik een taart mee kan nemen of zo ;) 

@jan als je het heel vriendelijk vraagt ;) zou je verse vlaai van me mee kunnen krijgen

@JuulvdBosch,

wel de ECHTE LIMBURGSE VLAAI,

ik ben van oorsprong Limbo,Venloose,

dus als je  vlaai meeneeemt de Limburgse

@lotte

De Enige echte Limburgia Vlaaien

Vers gemaakt in de bakkerij waar mijn Moeder werkt

Limburgs Genoeg?

Yes verlof verzoek van vrouw onder voorbehoud goed gekeurd nu alleen het werk nog.

@JuulvdBosch

Ja hoor,

Beter kan je niet eten,

ik ben verwend kwa dat betreft

Ik wil alleen voor 1 dag meespelen, @Arjan laat je me eventueel weten mocht je voor 1 dag gaan?

En anders wil ik ook wel met iemand anders mee carpolen, ik woon in Middelbeers, langs oirschot (A58) alvast bedankt