24 en 25 oktober skirm - BH

• Onderwerp starter Onderwerp starter Peter
  • Startdatum Startdatum
EPIC!!!! :D :D Toffe groep, nu al! Vergeten we weer niet het agenda event aanmeld gedoetje ;) 

Juul, bedankt voor het aanbod, maar als verjarende Echo Charlie kan ik natuurlijk niet iemand anders taart laten meenemen ;) 

Ik moet het even overslaan dit jaar aangezien ik eerst mijn paspoort moet verlengen. volgend jaar zal belgie ook een optie zijn.

Ik weet neit of je vaak buiten de EU reist, ander is een paspoort echt nutteloos. Kun je beter voor een ID card gaan. Past ook nog eens in je portomonee. Daarnaast is een paspoort nu niet echt van goud gemaakt :)

Als je deze week naar de gemeente gaat heb je een nieuwe ID-kaart/paspoort ruim op tijd binnen @Pafkoes.

Volgens mij ben je sowieso verplica een geldig ligitimatie bewijs te hebben :)

Rijbewijs word vaak als voldoende geacht, maar volgens mij moge Douane  en nog een paar andere instanties een ID-kaart of paspoort eisen :0 

@manderspaul Dat snap ik maar het ging meer om de inhoud van portomonee niet de tijd.

@Doron Paspoort vindt ik handiger persoonlijk.

Heb even niet het geld om te verlengen en dan ook nog te gaan skirmen. Nogal wat tegenvallertjes helaas.

Dan ben je illegaaaaaaaaaalllllll jonguhhhhhh :-P

Mijn paspoort was overigens ruim 2 jaar verlopen voordat ik ging verlengen, anders kon ik mijn kind niet aangeven bij de gemeente :-P

tja, als hij maar verlengt word zonder problemen

zoals met een rijbewijs moet je opnieuw op examen, dus dan wil je wel optijd verlengen

(en dit komt even tussen door omdat ik nog niets heb kunnen regelen, is er Iemand die langs Haps op rijd of voor me wil omrijden?)

Mij lijkt het ook tof om mee te gaan, echter weet ik dat ik geen vervoer heb dat weekend. Ik woon in Drunen (Langs Den Bosch). Het zou echt tof zijn als ik met iemand zou kunnen carpoolen.

DANGIT! Ze hebben een fout gemaakt en de 24e is alleen de zaterdag en geen weekend! 

http://img.photobucket.com/albums/v343/cyberzomby/Screen%20Shot%202015-08-13%20at%2012.02.55%20PM_zpsnhekkgum.png

Dan ga ik even kijken wat ik doe. Had juist erg veel zin in een Chambers weekend of airsoft weekend en niet een los event.

@Jan, 

inderdaad vind de afstand niet echt opwegen tegen 1 losse skrim.

Ff kijken of er dat weekend iets anders te doen is. Wellicht dan daar heen gaan met zn alle en Chambers bewaren tot we er wel een heel weekend kunnen.

Goed idee Paul. Ik denk dat ik met je mee ga. Wat een flop van Area57 orga. :S

Hmmmm! Is er niet nog een andere BE organisatie die we kunnen proberen? Bunker Hill weekend is een aardig alternatief met een leuke groep, maar het terrein is wel wat bekend. 

BunkerHill Okee dan moet ik vrijdags verlof aanvragen op het werk ik wacht wel even af wat we gaan doen.

Ik zal even moeten kijken hoe het zit met mijn rooster, ik laat ZSM iets weten.

PS. @manderspaul plekkie vrij houden :P?