24jan Bunker hill

fatih61

Well-Known Member
2 dec 2015
153
26
Trophies
7
hallo,,

ik vroeg me gewoon af of er mensen van hier naar bunker hill gaan 24jan operation counter-strike.
word me 1e keer airsoften en nu al zin in :dizzy:
wel aangemeld als intro ma weet bijna al zeker dat het me wel gaat bevallen :dizzy:
iemand van jullie ervaring tips wat ik als een beginner nodig kan hebben daar in het spel ?

Leuk man! Wij hebben een jaaropening in januari dus ik gok niet dat we bij Bunker Hill te vinden zijn,

Tips!

Luisteren naar je squad-leader
Luisteren naar je team-leader
Hobbel mee met mensen
Communiceren - weet je iets niet, vraag het. Weet je iets wel (tegenstander in je rug) roep het ook! TENZIJ je dood bent ;)
Veel plezier hebben
Genieten
Nog meer plezier hebben
De volgende dag erg veel spierpijn hebben
De dag er na nog meer spierpijn hebben ;)

Bunker Hill, altijd leuk if u ask me.
Ik moet helaas werken dat weekend dus kan er helaas niet bij zijn.

Ik denk ook wel dat je het naar je zin zal hebben.
Wat je nodig kan hebben, hmmm ff denken..... Oh ja

Geldig legitimatiebewijs(aangezien je als intro gaat
Ervan uitgaande dat je van een maatje een leenreplica krijgt en of een huurkit van de organisatie huurt: replica, mags, pouches, goggels, hit-hestje
Wat camo kleding
Veldfles(voldoende drinken.
Eten en drinken voor in de pauze(of je koopt daar wat)
blik enthousiasme en een potje sportiviteit.

Enjoy, en laat weten hoe het gegaan is.

dankjewel voor de tips..

ik had al een intro pakket erbij en daar zit als t goed is een huurkitje enz bij.

mja eten en drinken is een goeie had ik helemaal niet aan gedacht ja :$
id? denk dat rijbewijs wel voldoende is tog ? heb geen id kaart of moet een paspoort meenemen.?

Een rijbewijs is inderdaad een geldig legitimatiebewijs in Nederland!

Niet overal @Manders "https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/identificatieplicht/vraag-en-antwoord/met-welke-identiteitsbewijzen-kan-ik-mij-identificeren

Klopt maar die uitzonderingen zijn voor Airsoft organisaties niet van toepassing.