25-11-2017 & 26-11-2017: Bunker Hill

Joris

Well-Known Member
26 jun 2017
872
633
Trophies
24
We zijn nog maar nét bijgekomen van de vorige editie, of de volgende is alweer aangekondigd. Wie gaan er?

Operation: Last Judgement
Operation: Last Judgement is een vervolg op Operation: Mousetrap.
De storyline tot nu toe kan je vinden op de website van 3Division.

Adres:
Bruineveldweg 7b
7688 PJ Daarle

Bunker Hill is een voormalig militair munitiedepot dit terrein is 145000 m2 groot.
Op het terrein zijn er 9 koude oorlog bunkers aanwezig en diverse gebouwen dit alles is omringd met een veelzijdig bosgebied.
Strijd voor je commander en beleef de adrenaline van de vele veelzijdige missies.
Op het strijdtoneel wordt je aangestuurd door je commander, je zult samen moeten werken om de winst binnen te slepen.
De teams worden opgedeeld in squads allemaal met hun eigen missie en specialiteiten denk aan recon, sniper , assault missies.
Zaterdagavond zal er een avondmissie gehouden worden.


Aanvang en speeltijden:
Vrijdag
18:00 tot 23:00 Aankomst weekend spelers

Zaterdag
7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:30 Einde speeldag
20:30 Avondmissie

Zondag
7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:30 Einde speeldag

FPS:
Hieronder staan de verschillende regels per categorie replica beschreven. Bij alle FPS testen moet de replica’s onder de 360 FPS schieten, zowel semi-, fullauto en burst. Dit geldt ook voor de replica’s die hier niet genoemd worden, maar wel op het evenement gebruikt worden.

Alle apparaten met full auto mogelijkheden: max. 360 Fps.
Alle apparaten met enkel single shot mogelijkheden: max. 450 Fps.
Alle apparaten met ?Bolt-Action? of S-AEG met minimaal 2 seconden ingebouwde vertraging mogelijkheden: max. 500 Fps.
BB’s:

De BB’s die 3Division toelaat op het evenement zijn biodegradable BB's in de natuurlijk kiezel kleuren (wit, beige, grijs, bruin).
Op verzoek en/of bij twijfel kunnen wij vragen om een Europees geldig certificaat. Op onze evenementen zijn alleen de biodegradable BB's toegestaan i.v.m de milieu eisen.
Hier zal regelmatig op worden gecontroleerd. In het geval wij u betrappen op het gebruik van plastic bb's en dit financiële gevolgen heeft voor onze organisatie zullen wij u hiervoor persoonlijk aansprakelijk stellen. Ons advies dan ook om bij twijfel altijd na te vragen of u uw bb's kunt gebruiken op onze terreinen.
Mocht u gesnapt worden met non biodegradable BB's wordt u van het evenement verwijderd zonder teruggave van het toegangsgeld.

Op ons evenement zijn er ook BB's te koop van het merk Bioval.

Tracer BB's zijn toegestaan, let wel op dat het BIO-BB's zijn.

Facilitaire voorzieningen:

Toiletten zijn aanwezig.
Drinkwater is aanwezig.

Catering:

Op ons evenement is er ook een catering aanwezig, waar je tegen redelijke prijzen verschillende verse broodjes, maaltijden en drinken kan halen.

Camping:

Er zijn goede plekken om tenten te plaatsen voor de overnachting(en).

Parkeren:

Auto's kunnen worden geparkeerd op het terrein.
Het terrein is compleet omheind.

Prijzen:

Weekend Arrangement

Aankomst: Vrijdagavond of Zaterdag.
Vertrek: Zondag.

60 euro p.p

Dag Arrangement

Aankomst: Zaterdag of Zondag.

30 euro p.p

Inschrijven:

Op onze website http://www.3Division.eu gaat u naar evenementen dan kiest u de datum.
Daarna maakt u een keuze uit een weekend of dag arrangement.
U kunt betalen met IDEAL of Paypal.

Wanneer kunt u meespelen:

1. U bent lid van de NABV.
2. U bent door een lid van de NABV aangemeld als introducé
3. Bent u niet woonachtig in nederland, dan dient u een vrijstelling aan te vragen.
4. U laat zich door 3Division aanmelden als introducé en huurt een uitrusting bij 3Division. Voor meer informatie kunt u de spelregels of algemene voorwaarden raadplegen.
Nog vragen? mail of bel gerust! info@3Division.eu 0624332367 (Gelieve te bellen tussen 18:00 en 20:00 uur)
 
Ik ben er de zondag weer bij met m'n SVD! :D
De zaterdag had ik namelijk een concert, dus helaas niet het hele weekend.
Ben benieuwd wie er nog meer komen van onze squad @JorisvZ ;)

La tenienta enzo ;P
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Ik zal helaas deze BH weer gaan missen door mijn werk. :( Maar volgende keer en de keer daarop hoop ik er weer hele weekenden bij te zijn! Veel plezier alvast!
 
Ik zal er helaas ook niet bij aanwezig zijn, familie aangelegenheden met een 10 dagen te vroeg kinderfeesto_O
 
Ik ben er weer bij, met een beetje geluk inclusief nieuwe replica
zin an!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joris en Camilo
Jongens! Als jullie je steeds al zo snel vastleggen op bunker hill, hoe kunnen we dan ooit ergens anders heen gaan met zijn allen? :eek:

November mag nog want dan hebben we een privé skirm met ACN maar daarna is het klaar!!! ;) ;)
 
Jongens! Als jullie je steeds al zo snel vastleggen op bunker hill, hoe kunnen we dan ooit ergens anders heen gaan met zijn allen? :eek:

November mag nog want dan hebben we een privé skirm met ACN maar daarna is het klaar!!! ;) ;)
Er zitten nog 3 weken in een maand, valt wel iets te regelen haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Ik ben waarschijnlijk op zaterdag aanwezig met één of meerdere mensen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Ik zou graag willen, maar moet even kijken of ik het ga redden
 
hele weekend aanwezig! ook ik heb dan mijn nieuwe replica mogen ontvangen ( deze week waarschijnlijk al!)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Ik ga toch nog even proberen om vrij te krijgen van mijn werk! Om toch te proberen om te kunnen komen, laatste keer bunkerhill is al veel te lang geleden :L Ook weet ik mijn school rooster nog niet eens voor die vrijdag, dus ben benieuwd of ik optijd thuis kan zijn om vrijdag avond al te vertrekken. En zou iemand mij eventueel op een station onderweg kunnen oppikken? Zodat ik het laatste stukje kan meerijden! Anders word het ziekmelden op school. :rolleyes:

Nou stap 1 is al gelukt, ik hoef niet te werken :)
 
Laatst bewerkt:
als ik ga, kan ik je wel oppikken, mits je op de route woont :)
 
als ik ga, kan ik je wel oppikken, mits je op de route woont :)
Top! Ik moet nog even kijken hoelaat ik op een station kan zijn. Ik heb namelijk mijn rooster van school nog niet. Vorige keer ben ik op station Almelo opgehaald. Wat zijn voor jou stations op de route? Dan kijk ik even of ik daar makkelijk en redelijk snel kan komen.
 
Almelo is prima :) Ik kom vanuit Haarlem en rijd de A1 af. Dus kom over Apeldoorn, Deventer en Almelo.
 
Almelo is prima :) Ik kom vanuit Haarlem en rijd de A1 af. Dus kom over Apeldoorn, Deventer en Almelo.

Prima, bedankt! Ik laat even weten of ik er gebruik van maak! Ik krijg misschien nog een vriend van mij mee als intro en als die mee gaat kunnen wij gewoon zelf rijden.