Almelo kan ook
Top! Ik zal even laten weten hoelaat ik er kan zijn, hoelaat wil jij op BH aankomen? Dan kijk ik even of ik dat kan halen.
Almelo kan ook
Hangt er beetje van de rest af, als we allemaal samen aankomen kan je bij elkaar staan. Vorige keer stond ik strak 1800 voor de poortTop! Ik zal even laten weten hoelaat ik er kan zijn, hoelaat wil jij op BH aankomen? Dan kijk ik even of ik dat kan halen.
Hangt er beetje van de rest af, als we allemaal samen aankomen kan je bij elkaar staan. Vorige keer stond ik strak 1800 voor de poort
Aah oke, ik zal even kijken maar ik denk dat dat aan de vroege kant is voor mij. Zal er een beetje aan liggen hoe laat ik vanaf thuis bij het station kan komen met al mijn spullen.![]()
Zeker, ik neem alles mee dus ik kijk ook een beetje wat nodig is. Maar de sniper uitproberen is wel het doel deze keerGa je je sniper fielden ^^?
Zeker, ik neem alles mee dus ik kijk ook een beetje wat nodig is. Maar de sniper uitproberen is wel het doel deze keer![]()
Persoonlijk vind ik Bunker Hill echt ''Sniper Paradise'' haha. Maar een AEG als back-up kan best handig zijn
Veel open gebieden en cover, en bovenop de bunkers heb je meer range![]()
Of ik speel gewoon met Rifle en Sniper xdd COD style
Dat kan ook,.denk wel dat het wat ingewikkelder werkt dan een side-arm though![]()
Dat kan ook,.denk wel dat het wat ingewikkelder werkt dan een side-arm though![]()
Zie Snipers steeds vaker een Scorpion als 'sidearm' hebben![]()
Ik kan mijn Stock inschuiven? Dan is hij zeer compact xd
Had je nou het hele weekend gegaan had je deze keer gewoon de hele reis met me mee kunnen rijden... balen man.Bij deze wou ik laten weten dat ik niet kom de 26ste. Het is nogal veel reizen en duur voor een dag.
Ik wens de rest die wel gaat veel plezier, hopelijk winnen jullie alsnog.
Had je nou het hele weekend gegaan had je deze keer gewoon de hele reis met me mee kunnen rijden... balen man.
Vergeet niet dat ik je tegenstander ben he... had je waarschijnlijk in de auto al geknifed... Ga jullie wel missen hoor haha, m'n squaddies ^^