25-11-2017 & 26-11-2017: Bunker Hill

Top! Ik zal even laten weten hoelaat ik er kan zijn, hoelaat wil jij op BH aankomen? Dan kijk ik even of ik dat kan halen.
Hangt er beetje van de rest af, als we allemaal samen aankomen kan je bij elkaar staan. Vorige keer stond ik strak 1800 voor de poort
 
Hangt er beetje van de rest af, als we allemaal samen aankomen kan je bij elkaar staan. Vorige keer stond ik strak 1800 voor de poort


Aah oke, ik zal even kijken maar ik denk dat dat aan de vroege kant is voor mij. Zal er een beetje aan liggen hoe laat ik vanaf thuis bij het station kan komen met al mijn spullen. :p
 
Zeker, ik neem alles mee dus ik kijk ook een beetje wat nodig is. Maar de sniper uitproberen is wel het doel deze keer :)

Persoonlijk vind ik Bunker Hill echt ''Sniper Paradise'' haha. Maar een AEG als back-up kan best handig zijn ;)
Veel open gebieden en cover, en bovenop de bunkers heb je meer range :D
 
Persoonlijk vind ik Bunker Hill echt ''Sniper Paradise'' haha. Maar een AEG als back-up kan best handig zijn ;)
Veel open gebieden en cover, en bovenop de bunkers heb je meer range :D

Of ik speel gewoon met Rifle en Sniper xdd COD style
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Helaas jongens.. ik kan niet deze maand. Iets met geld en dingen moeten betalen. Jullie zullen het zonder me moeten doen, hoe jammer ik dit ook vind.
 
Oh nee! Ik zit met vervoer en mogelijk werk, dit is precies het weekend dat ik weer terug moet
 
Ik ben er ook bij dit weekend en neem men eigen Squad mee. 6 Collega's van werk willen graag meedoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbie
Bij deze wou ik laten weten dat ik niet kom de 26ste. Het is nogal veel reizen en duur voor een dag.
Ik wens de rest die wel gaat veel plezier, hopelijk winnen jullie alsnog.
Had je nou het hele weekend gegaan had je deze keer gewoon de hele reis met me mee kunnen rijden... balen man.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Had je nou het hele weekend gegaan had je deze keer gewoon de hele reis met me mee kunnen rijden... balen man.

Thanks goos, dat waardeer ik. Was het niet om het concert geweest, dan had ik zeker het hele weekend gegaan ;)
Ga jullie wel missen hoor haha, m'n squaddies ^^