25-26 augustus 2018: Bunker Hill

Net mijn M60 opgehaald. Als ik de aanduidingen op de schietbaan van Combat Geldermalsen kan geloven haal ik 60 meter.
Extra BB's ingeslagen. En Ares gaat ze allemaal krijgen.

Absoluut! Als jij een weekendticket hebt en vóór 23:00 aankomt kun je gewoon overnachten. Bere gezellig. Nouja, met mij en de rest. @Peter Boudewijn zetten we meestal aan de andere kant van het hek.

Dit is een echte hoor... een super dikke grap van @Joris het is dat hij te lelijk is om naar te kijken, maar anders hadden Najib, Jochem en Theo wel kunnen stoppen met cabaret....

Maar tot zo grote, dikke, vette maat! (Die een gratis lift afslaat door niks van zich te laten horen! Maar hè boeit mij niet, heb ik ook ff rust )

• Leuk
Waarderingen: Joris
Gisteren mooie dag gehad bij Ares in Alpha Squad! Na die dikke hagelbui na de pauze geen reet meer kunnen zien door m'n beslagen red dot hahaha, maar desondanks mooi gehad!

P.S. mocht er iemand nog een hi capa green gas magazijn hebben gevonden (hoe onwaarschijnlijk ook), ik ben er een verloren voor de pauze.

Ja wij hebben ook een mooie dag gehad bij de black cobra's

Ochtend lagen we goed onderdruk. Ondanks dat toch de 1e missie voltooid en heel mooi terug gespeelt in de middag!

Zeker complimenten voor de grote groep fanatieke "huur" spelers!

Leuk weekend gehad zeker voor herharling vatbaar! Leuk veld heb me er prima vermaakt heb nu alleen geen benen meer over, en me replica eerst schoonmaken die zit onder het zand :(