25 maart zondag WILD MOUNTAIN

The Walker

Well-Known Member
20 jan 2017
241
154
Trophies
11
Wij hebben besloten om met een groepje via het forum af te spreken en naar Wild Mountain te gaan.
Nog meer mensen interesse om aan te sluiten of die toevallig ook gaan?

We zijn btw bezig een groep/team te vormen om zo nu en dan eens af te spreken om vaker te skirmen. Dus zoek je wat aanhang of ben je beginner? Check onderstaand topic.

https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/team-gezocht-regio-utrecht.3185/page-2#post-60630

WILD MOUNTAIN

1. @The Walker
  2. @sebastiaan89
  3. @DannyPBakker + broer
  4. @Rookie
  5. @Dela
  6. @paul37
  7. @WaterIsNat
  8. @Jan
  9. @Frank-Peter
  10. @Tactical Bear
  11. @campesteijn
  12. @michiel80
  13. @Benniedictus
  14. @KampingKareltje
  15. @Maffo + 1

https://wild-mountain.eu/airsoft-tickets/wm-25-mrt.html

WILD MOUNTAIN:
Maarheezerhuttendijk, Weert

Poort open: 08.00u
Fps: 09:00u
Start event: 10:00u
Pauze: 12:30u tot 13:30u
Einde speeldag: 16:00u

Wild Mountain is de nieuwste airsoft-locatie van Nederland. Op het terrein dat Outdoor CQB en Woodlands op ongekende wijze combineert zijn we in staat telkens nieuwe en uitdagende missies uit te zetten. Wild Mountain leent zich uitstekend voor een breed programma. Van de ontvangst in onze legertenten tot de eigen horecafaciliteiten – aan alles is gedacht om van jouw airsoft-dag een topdag te maken.

Area 57

Onze partner in airsoft is Area 57, dè airsoft-organisator van Nederland. Area 57 staat garant voor een optimale beleving, waarbij veelvuldig gebruik wordt gemaakt van voertuigen en props voor een realistische en spannende dag. Area 57 organiseert op Wild Mountain ook night skirms en weekend events.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: WaterIsNat en Dela
Wil het graag een keertje meemaken. Jammer dat je daar op het grootste deel geen full auto mag knallen:(

Edit: Heb nog even een vraag gestuurd betreft support gunners.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: The Walker
Helaas is dan de eerste formule 1 race van het jaar, ik ben erg benieuwd naar wat redbull dan kan en gaat doen.

Andere keer misschien.

• Leuk
Waarderingen: Cellie en bvdzeeuw
Ja, also goed initiatief van jullie, zo ben ik ook begonnen met de squad/team/groep waar ik nu mee speel. Wij zijn ook samen gekomen op een skirm via het forum en sindsdien spelen we regelmatig met een deel of allen op skirms. Voor de rest ook een leuk veld, goeie orga die werkelijk actief rond kijkt naar fair play en ook fatsoenlijk dingen oplost.

• Leuk
Waarderingen: The Walker
Ben er twee keer eerder geweest vandaar dat ik de rest heb overgehaald hierheen te gaan want was zeer te spreken over het veld en inderdaad de orga. :)

Zojuist een mailtje gekregen van de orga over mijn vraag. Over het gehele speelveld is het single only geworden en support gunners mogen overal knallen zolang het maar bursts zijn.

De 25e heb ik geen plannen dus ga nu even vervoer proberen te regelen :D

• Leuk
Waarderingen: Dela
Zojuist een mailtje gekregen van de orga over mijn vraag. Over het gehele speelveld is het single only geworden en support gunners mogen overal knallen zolang het maar bursts zijn.

De 25e heb ik geen plannen dus ga nu even vervoer proberen te regelen :D
Aaah! nice dude! zou tof zijn als je ook aanhaakt.

ach single only lijkt me daar ook geen problem en vaak leuker als die sprayers :) (en single only kan je nog steeds genoeg bb s die kant
opsturen)
Jamme rdat ik 25maart al ergens anders skrim, vind het een leuk terrain volgende keer sluit ik graag ook aan

• Leuk
Waarderingen: DannyPBakker
Sluit me volledig aan bij Rebel, hele leuke dag gehad daar afgelopen zondag! Jammer dat het zo ver rijden is voor mij anders zou ik hier heel vaak te vinden zijn :)

Veel plezier heren!

• Leuk
Waarderingen: DannyPBakker
Ben de 25ste ook aanwezig! Neem ook mn broer mee.
Mocht er iemand mee willen rijden, we komen vanaf het verre oostn (Enschede) maar rijden niet via duitsland ivm replicas.

• Leuk
Waarderingen: The Walker, Dela en Jan
Helaas geen vervoer kunnen regelen voor de 25e, maatje van me heeft andere plannen. :(