25 maart zondag WILD MOUNTAIN

Voor de deelnemerslijst, broer Benniedictus
Heb even een accountje aangemaakt aangezien ik er zondag ook bij ben
Ben heel benieuwd :)
Voor wie laatst ik bij critical hit in gasselte waren: ik was de smokkelaar op zaterdag

• Leuk
Waarderingen: Jan en Dela
Ik vertrek vanuit 's-Hertogenbosch zondag, als je kijkt of het enigszins op de route ligt kan er iemand meerijden als dat voor iemand een oplossing is!

Ik zou graag mee willen doen of sowieso langs willen komen. Ik heb alleen nog geen pas op het moment en is in aanvraag. Is er misschien iemand die mij als introducé mee zou kunnen en willen nemen? Ik heb eigen vervoer vanuit Eindhoven. Ik heb een bril en een onder gezicht bescherming. Misschien dat iemand een replica te leen heeft? Kosten kunnen we wel over hebben. (Ik heb .20 bbs maar ik weet niet of je die door je replica wil hebben)

Stuur gerust een bericht of pb als iemand me mee kan nemen.

Ik zou graag mee willen doen of sowieso langs willen komen. Ik heb alleen nog geen pas op het moment en is in aanvraag. Is er misschien iemand die mij als introducé mee zou kunnen en willen nemen? Ik heb eigen vervoer vanuit Eindhoven. Ik heb een bril en een onder gezicht bescherming. Misschien dat iemand een replica te leen heeft? Kosten kunnen we wel over hebben. (Ik heb .20 bbs maar ik weet niet of je die door je replica wil hebben)

Stuur gerust een bericht of pb als iemand me mee kan nemen.
Hi Damien,
Zijn er nog kaarten dan? Laatste bericht wat ik opving in onze chat was dat de kaarten op waren :( Voordat je iets gaat regelen en er geen kaarten meer zijn bedoel ik :)

• Leuk
Waarderingen: DamienJC
Hi Damien,
Zijn er nog kaarten dan? Laatste bericht wat ik opving in onze chat was dat de kaarten op waren :( Voordat je iets gaat regelen en er geen kaarten meer zijn bedoel ik :)

Jep uit enthousiasme gereageerd. Haha bedankt.

Misschien dat ik even langs rij als de rest bezig is. Het is vrij in de buurt (als dat kan tenminste )

Jep uit enthousiasme gereageerd. Haha bedankt.

Misschien dat ik even langs rij als de rest bezig is. Het is vrij in de buurt (als dat kan tenminste )
Hey, kaarten voor zondag zijn inderdaad uitverkocht. Wij gaan met een groepje van 6 en kennen elkaar ook nog niet maar we willen kijken of we zo een groep/team kunnen vormen om vaker mee te spelen. Zitten ook twee beginners bij dus wat mij betreft ben je van harte welkom. Mocht je van plan zijn vaker te willen spelen en wat aanhang zoeken stuur even een prive bericht. Uiteraard kan je ook gewoon eens mee de volgende skirm en heb ik een replica voor je te leen.

(Weet niet of de organisatie t goed vind als mensen kijken zou je even moeten bellen denk ik)

• Leuk
Hey, kaarten voor zondag zijn inderdaad uitverkocht. Wij gaan met een groepje van 6 en kennen elkaar ook nog niet maar we willen kijken of we zo een groep/team kunnen vormen om vaker mee te spelen. Zitten ook twee beginners bij dus wat mij betreft ben je van harte welkom. Mocht je van plan zijn vaker te willen spelen en wat aanhang zoeken stuur even een prive bericht. Uiteraard kan je ook gewoon eens mee de volgende skirm en heb ik een replica voor je te leen.

(Weet niet of de organisatie t goed vind als mensen kijken zou je even moeten bellen denk ik)
Walkers guns lopen allemaal vast op full auto dus pas met deze heer op maar zeker welkom om een vaste groep te hebben

• Leuk
Waarderingen: Dela
Hey @DamienJC , het zat inderdaad al snel vol dus je kan helaas niet meer meedoen. Maar er zijn regelmatig evenementen waar groepen vanuit dit forum naartoe gaan, Daar kan je je regelmatig bij aansluiten. Er is op dit forum ook een thread waar je kan posten als geinteresseerde om mee te gaan met anderen.

• Leuk
Voor mij is dit de eerste skrim met acn. Waar en hoe verzamelen we?
Op het veld ben ik niet te missen, pkm en tankhelm, zie foto

Ja in de safety is een soort tentenkamp waar je je omkleed. Daar moeten we elkaar wel kunnen vinden.

succes en veel plezier morgen! ik heb met de organisatie gebeld en hadden geen bezwaar dat ik ook zou komen om te kijken. ik zal kijken of ik mijn camera mee kan nemen en mag gebruiken daar.

• Leuk
Waarderingen: The Walker en Dela
succes en veel plezier morgen! ik heb met de organisatie gebeld en hadden geen bezwaar dat ik ook zou komen om te kijken. ik zal kijken of ik mijn camera mee kan nemen en mag gebruiken daar.

Als alles goed is zitten we in de eerste tent rechts. En staat er the walker op mn helm en vest.

4639fcd1d4.JPG

Mijn kit is er klaar voor en ik heb er heel veel zin in. Eerste keer airsoften in 2018 voor mij (eindelijk).

Ieder, vergeet de zomertijd niet, de klok gaat 1 uur vooruit!

Hoi allemaal. Ik woon in Eindhoven en zou graag als beginner mee willen als er plek is voor een introducé? Ik moet nog mijn nabv lidmaatschap regelen maar had begrepen dat het niet nodig is als introduce?
Ik hoor het graag. (Een lift naar Weert is mooi meegenomen)David

Hoi allemaal. Ik woon in Eindhoven en zou graag als beginner mee willen als er plek is voor een introducé? Ik moet nog mijn nabv lidmaatschap regelen maar had begrepen dat het niet nodig is als introduce?
Ik hoor het graag. (Een lift naar Weert is mooi meegenomen)David

Hey david dit is het zelfde als wat ik had. Plekken zijn helaas allemaal bezet dus voor morgen zijn er geen kaartjes meer.