25 mei hemelvaart skirm Ulicoten

ChaoSState

Well-Known Member
12 jan 2016
1.374
955
Trophies
21
Ik wil 25 mei evt naar de hemelvaart skirm in Ulicoten, zijn er nog meer mensen die hier interesse in hebben?

Laatst bewerkt:
Beetje off topic, maar na de matige reacties over de afgelopen Dark Forest skirms ben ik bang dat ik dit veld voorlopig ff niet ga zien (erg zonde...)

Mocht je gaan laat dan zeker weten hoe het geweest is! :)

Groet,
Peter

Beetje off topic, maar na de matige reacties over de afgelopen Dark Forest skirms ben ik bang dat ik dit veld voorlopig ff niet ga zien (erg zonde...)

Mocht je gaan laat dan zeker weten hoe het geweest is! :)

Groet,
Peter

Veld is niks mis mee. De organisatie heeft nog wel het nodige sleutelwerk te doen.

Ik ga er ook heen om te kijken hoe de organisatie het doet. Maar op FB hadden ze wel een leuk verhaal staan dat ze gaan spelen, dus ik ben benieuwd.
Als het niks is dan kom ik er ook niet meer idd. Wel jammer, want met critical hit erop was het een van mn favoriete velden.

Ik ga er ook heen om te kijken hoe de organisatie het doet. Maar op FB hadden ze wel een leuk verhaal staan dat ze gaan spelen, dus ik ben benieuwd.
Als het niks is dan kom ik er ook niet meer idd. Wel jammer, want met critical hit erop was het een van mn favoriete velden.

Veld vind ik nog steeds heel goed. Maar de organisatie heeft echt nog werk te doen. Dat is wel duidelijk na vandaag. Tis een veld waar je gebruik moet maken van het veld en de sterkte van je replica. Dus positie kiezen is wel cruciaal.

Ik heb Airsoft Training center nu wel weer even gezien. Veld is niks mis mee, helaas wordt het Belgische gedeelte niet gebruikt als er niet veel man is. Ze hebben wel meer bunkers (foxholes met een camonet) gegraven.

(Sorry off topic)

• Leuk
Waarderingen: Aiden
Hmm.. Misschien ga ik wel.. word wel een intense airsoft week dan deze week.. Ik ga er even over nadenken!

Is er eventueel iemand die me of op kan halen vanuit Utrecht of ergens halverwege/laatste stukje? Het liefst helemaal want openbaar vervoer is niet echt ideaal zo vroeg :P

Als je bv bij de Van der Valk kan komen daar kan ik je zo oppikken ^^

Na het een en ander uitgezocht qua openbaar vervoer heb ik gezien dat het me niet gaat lukken :( Man.. ik hoop dat ik m'n bus snel aan de praat krijg want zo mis ik wel veel leuke skirms!

Kan niet eerder dan 8u in Tiel zijn, en dan moet je nog een uur rijden naar Ulicoten T_T

Ik ga uiteindelijk toch maar niet. Woensdag moet ik ook nog langs het NAC om een nieuwe bucking en barrel af te stellen en zondag heb ik ook een airsoft training. En anders wordt het wel erg druk zo.
Hopelijk volgende keer beter :)