26-02-2017 Balls & Arrows Lelystad

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stey
  • Startdatum Startdatum
Ik ben géén ACN lid, maar ik en een vriend van mij zouden graag deze geweldige hobby willen oppakken.
Wij hoopten eigenlijk dat iemand als ons introducé zou willen "meenemen" naar deze skirm om daar eventueel wat contacten en een geweldige ervaring op te doen.

Wij beschikken over eigen vervoer, en zou zelf iemand willen meenemen mocht daar behoefte aan zijn.

Als er iemand interesse heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag via PM of een reactie hieronder.

gr Mark

Meestal heb je snel genoeg "Contact" op een skirm, gewoon kwestie van snel uitschakelen :P

• Leuk
Waarderingen: Sadiek
Roep ff Dingofox, ik geloof vast niet dat ie hier kijkt voor afloop van de skirm.

Ik heb zo zelf ook wel eens half voor lul gestaan op een skirm, door iemand z'n forumnaam te roepen, maar wel een hele leuke vriendschap aan over gehouden. ;)

@kham Cool! search for the real wood SVD or TTsKO outfit and you found me.

Gebruik je die SVD als DMR? Zo ja, met welke fps?

Ik heb bijna mijn SR25 klaar en wil hem wel eens gebruiken, maar ik heb nog geen mosfet om de 2sec delay mee te regelen.

Moet even het een en ander uitzoeken maar ik ga me zeker aanmelden voor 1van de open Skims. Elite huursetje en knallen maar. Ben al verslaafd voor ik begin.

@Stey sorry man, ben je indd misgelopen. Was wat laat, en voor ik het wist zat ik bij rood en was ik al onderweg naar onze objective box. Denk ik zoek je na afloop nog even op, maar werd ook "meegetrokken" in een potje team deathmatch. @ de volgende skirm geef ik mijn nummer ff aan je door, is wat makkelijker.

On a side note: wat een geweldige sport! Ik ben om! Het was behoorlijk sjouwen door 5cm modder op het meerendeel van de paden, maar dat kon zeker de pret niet drukken!

Laatst bewerkt:
Was een mooi dagje!

We played together with @kham until sadly he got some problems with his replica. It was nice to play with you again :)

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Lammert Wedda
Thanks @kham for the brief yet fun gameplay we've had.

Was een leuke skirm, helaas wel weer wat cheaters bij rood.
Leuke foto's aan over gehouden terwijl ik niet doorhad dat de fotograaf bij me in de buurt stond.
image.jpg