26-10-2014 wie en waar???

• Onderwerp starter Onderwerp starter tonb
  • Startdatum Startdatum
Ik ga zondag naar RSL maar dan niet om te airsoften maar om te paintballen. (erg he)
Beetje collega afknallen, ga ik zeker van genieten. Zal jullie vast wel tegen komen.

Ehm, kan een moderator deze man van het forum verwijderen a.u.b.?

Veel plezier daar man! ;)

Rustig maar peter ik moet gewoon er aan worden herinnerd hoe airsoft zo veel leuker is dan paintball :P
De twee weekenden daarop zijn we gewoon al weer aan het airsoften (gassellte en barchon)

Rustig maar peter ik moet gewoon er aan worden herinnerd hoe airsoft zo veel leuker is dan paintball :P
De twee weekenden daarop zijn we gewoon al weer aan het airsoften (gassellte en barchon)

Nee, dan is het goed, dacht even dat je misschien een infitrant was. ;)

hahaha briljant ook hoeveel likes die vraag van Peter heeft gekregen :P 

Gisteren voor het eerst gespeeld bij Rsl airsoft in Assendelft. Kan alleen maar positief zijn. Leuke mensen, mooi en groot veld en prima sfeer. :)

Ik wil nog wel graag even toevoegen dat je een aantal ACNleden wat
ontwijkend gedrag ziet vertonen op de beginvraag in deze forumtoevoeging.

Dat komt doordat alle leden op de hoogte waren van de verrassings-knalfuif die
georganiseerd werd voor onze jarige commandant.

Onze excuses voor het ongemak, maar was allemaal nodig voor het verrassingselement. ;)

Paintballen was top, maar ik weet alweer waarom airsoften leuker en vooral minder pijnlijk is.
Zondag vlug maar weer airsoften.

JA! Nu je het zegt werd hier ook wel erg mat gereageerd inderdaad X'D Zoveel puzzel stukjes vallen nu op hun plek gehehe! 

mijn eerste keer met eigen spullen bij balls and arrows is mij ook echt super bevallen..

de ochtend speelden wij om de objectives te vinden en veilig te stellen en de middag verdedigend.
s'ochtends hebben we met hard werken alle objectives veilig gesteld.
de middag was redelijk saai omdat team blauw amper over de helft van het veld kwam..en uiteindelijk gingen wij als rood maar op jacht naar wat actie...
hierdoor werd het een rommeltje met veeel friendly fire tot gevolg.. 
maar toch een hele leuke dag gehad..
Me in actie
10387532_676193402495819_2851325327341454748_n.jpg

En mijn squadje(de 5 gasten onder) uit Pijnacker waarvan 2 ook al met eigen replica's(hk 417D en hk 416)
10636182_676194215829071_2810857392527136607_n.jpg

Leuke foto's! Friendly fire blijft lastig op dat soort velden inderdaad :P Op de intro dag werd ik ook een keer gefriendlied en andersom had ik er ook 1 te pakken :o 

Balls & Arrows was weer leuk afgelopen zondag. Alleen jammer dat blauw inderdaad niet veel meer deed de 2e helft van de dag :)