27-28-29 juli Bunkerhill - Daarle

Nou de weersverwachting voor zaterdag is weer bijgetrokken, 28 graden met buien en kans op onweer, dat belooft nog wat

onweer en buien pas in de nacht van zaterdag op zondag en voornamelijk in het noorden van het land

Ik maak me nergens zorgen om. Als het 30 graden is en een klein buitje erbij is het echt niet vervelend :D
Google geeft aan dat het zaterdag middag tussen 13:00 en 15:00 kan gaan regenen, mij hoor je niet klagen :)

Hoi, korte vraag: is deze skirm ook toegankelijk (leuk) om te doen voor introducees? Ben zelf twee week geleden bij ACS in Gasselte voor het eerst geweest en wou dit weekend nog wel een keer. Zou dit keer dan twee vrienden meenemen die allebei voor het eerst gaan.

Ondanks het weer was het echt een topdag! Bedankt voor de mooie skirm kerels!

Was zeker een topdag ondanks het weer en de wat slechte communicatie aan de rode zijde.

Welke communicatie?

Maar was echt een heerlijke skirm, eerste keer dat ik daar was en heb enorm genoten.

Bedankt dames en heren.

Welke communicatie?

Maar was echt een heerlijke skirm, eerste keer dat ik daar was en heb enorm genoten.

Bedankt dames en heren.

Ja dat dus haha.

Voor de mensen die al thuis zijn of morgen thuis komen, let even goed op teken. Zelf net 2 bloedzuigertjes van mn lichaam geplukt!

Net weer thuis van een super skirm ^^
Ik heb alleen vandaag meegespeeld en we hebben Ares weer goed ingemaakt. Mn AK raakte bijna overhit van het vele schieten =P

Hier sluit ik me compleet bij aan! een vol opgeladen batterij helemaal leeg geschoten op team Ares!

Iedereen bedankt ;)

• Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Tja, wat zal ik zeggen, team Ares liep niet zo lekker vandaag, weinig tot geen comms

Verder een leuke en vooral warme dag!

Thx all!

• Leuk
Waarderingen: Jan
Top dag gehad zaterdag in team blauw bij Ares! Samen met Dutch Lions in een squad gezeten, super teamwork daar :) Paar transports gedaan naar de enemy base, waar we direct helemaal kapot gemaakt werden, was weer genieten.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ja dat dus haha.

Voor de mensen die al thuis zijn of morgen thuis komen, let even goed op teken. Zelf net 2 bloedzuigertjes van mn lichaam geplukt!
Doe jezelf een plezier en ga naar de huisarts voor een kuur. lyme is geen ziekte om even lichtjes over te doen. goede vriendin van mij licht hierdoor al 2 jaar in het donker binnen.

die 24 uur shit is onzin, alsof die beestjes op de klok kijken

Doe jezelf een plezier en ga naar de huisarts voor een kuur. lyme is geen ziekte om even lichtjes over te doen. goede vriendin van mij licht hierdoor al 2 jaar in het donker binnen.

en het is onzin om voor iedere teek zo'n heftige antibiotica kuur te gaan halen. denk ook niet dat je huisarts hier zo aan meewerkt..

Thanks voor de tip maar houdt het wel even in de gaten. Heb meer last van jeukende bultjes doot vermoedelijk van die eiken rupsen haha