Ondanks het weer was het echt een topdag! Bedankt voor de mooie skirm kerels!
Was zeker een topdag ondanks het weer en de wat slechte communicatie aan de rode zijde.
Welke communicatie?
Maar was echt een heerlijke skirm, eerste keer dat ik daar was en heb enorm genoten.
Bedankt dames en heren.
Net weer thuis van een super skirm ^^
Ik heb alleen vandaag meegespeeld en we hebben Ares weer goed ingemaakt. Mn AK raakte bijna overhit van het vele schieten =P
Tja, wat zal ik zeggen, team Ares liep niet zo lekker vandaag, weinig tot geen comms
Verder een leuke en vooral warme dag!
Thx all!
Doe jezelf een plezier en ga naar de huisarts voor een kuur. lyme is geen ziekte om even lichtjes over te doen. goede vriendin van mij licht hierdoor al 2 jaar in het donker binnen.Ja dat dus haha.
Voor de mensen die al thuis zijn of morgen thuis komen, let even goed op teken. Zelf net 2 bloedzuigertjes van mn lichaam geplukt!
Sla je mij over?Zaterdag ook lekker gespeeld bij bunker hill! Leuke nieuwe mensen ontmoet! Zoals @campesteijn, @Boudewijn en @M1ck3ynl
Doe jezelf een plezier en ga naar de huisarts voor een kuur. lyme is geen ziekte om even lichtjes over te doen. goede vriendin van mij licht hierdoor al 2 jaar in het donker binnen.
die 24 uur shit is onzin, alsof die beestjes op de klok kijken
Doe jezelf een plezier en ga naar de huisarts voor een kuur. lyme is geen ziekte om even lichtjes over te doen. goede vriendin van mij licht hierdoor al 2 jaar in het donker binnen.
die 24 uur shit is onzin, alsof die beestjes op de klok kijken