28 - 01 | Open skirm | Balls and Arrows Lelystad

Dennis Hibma

Active Member
28 jul 2017
31
9
Trophies
3
Hallo allemaal,

Aankomende zondag (28 - 01) ben ik weer van de partij bij Balls and Arrows. Ik heb geen vriendjes en vriendinnetjes om mee te nemen dit keer, dus ik kom alleen.

Omdat ik in m’n eentje die kant op kom, leek het me leuk om met een clubje af te spreken. Ik heb dit de vorige keer ook gedaan en het toen enorm naar mijn zin gehad!
Mocht je dit ook leuk lijken en ben je van de partij zondag, reageer dan even op deze topic om aan te geven of je komt en of je een voorkeur hebt voor een team.
Ik zit zelf (meestal) bij team Blauw. Mocht iedereen hier team Rood zijn, dan vind ik het niet erg om eens te switchen.

Overigens hebben ze weer €5,- “winter”korting.

Groetjes!
 
Misschien ik want moet zondag het huis uit ivm werk opdracht van mijn vriendin haha. Wordt er gewoon uitgezet.

Er waren vorige keer een aantal intro's die graag eens mee willen. Mochten ze dit lezen mijn aanbod staat nog steeds om mijn replica te lenen en dus maar 25 euro entree te betalen.

Ik laat het vanavond laat weten of ik mij inschrijf en lijkt mij leuk als er nog meer mensen komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis Hibma
Misschien ik want moet zondag het huis uit ivm werk opdracht van mijn vriendin haha. Wordt er gewoon uitgezet.

Er waren vorige keer een aantal intro's die graag eens mee willen. Mochten ze dit lezen mijn aanbod staat nog steeds om mijn replica te lenen en dus maar 25 euro entree te betalen.

Ik laat het vanavond laat weten of ik mij inschrijf en lijkt mij leuk als er nog meer mensen komen!
Hahah vrouwen ook altijd . Tof dat je er, waarschijnlijk, bent! Ik ben sowieso van de partij. Wellicht tot zondag!
 
Bij deze: ik heb mij aangemeld. Zit meestal bij de tafel naast de toiletten, omdat ik er zo van hou om in de stank te zitten... nee geen idee eigenlijk waarom! En uiteraard team blauw.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis Hibma
Bij deze: ik heb mij aangemeld. Zit meestal bij de tafel naast de toiletten, omdat ik er zo van hou om in de stank te zitten... nee geen idee eigenlijk waarom! En uiteraard team blauw.
Top! Ik zal me ook even aanmelden. Ik zit ook vaak op die plek. Je herkent me wel aan m’n zwarte SCAR-L. Groetjes!