28-10-2017 & 29-10-2017: Bunker Hill

Joris

Well-Known Member
26 jun 2017
872
633
Trophies
24
We zijn nog maar nét bijgekomen van de vorige editie, of de volgende is alweer aangekondigd. Mooie mannen en charmante dames! Na het daverende succes van Bunker Hill afgelopen weekend staat de nieuwe editie alweer op de agenda! Wie gaan erheen?

Operation: <CLASSIFIED>
Operation: <CLASSIFIED> is een vervolg op Operation: LEAVE NO MAN BEHIND.
De storyline tot nu toe kan je vinden op de website van 3Division.

Adres:
Bruineveldweg 7b
7688 PJ Daarle

Bunker Hill is een voormalig militair munitiedepot dit terrein is 145000 m2 groot.
Op het terrein zijn er 9 koude oorlog bunkers aanwezig en diverse gebouwen dit alles is omringd met een veelzijdig bosgebied.
Strijd voor je commander en beleef de adrenaline van de vele veelzijdige missies.
Op het strijdtoneel wordt je aangestuurd door je commander, je zult samen moeten werken om de winst binnen te slepen.
De teams worden opgedeeld in squads allemaal met hun eigen missie en specialiteiten denk aan recon, sniper , assault missies.
Zaterdagavond zal er een avondmissie gehouden worden.


Aanvang en speeltijden:
Vrijdag
18:00 tot 23:00 Aankomst weekend spelers

Zaterdag
7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:30 Einde speeldag
20:30 Avondmissie

Zondag
7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:30 Einde speeldag

FPS:
Hieronder staan de verschillende regels per categorie replica beschreven. Bij alle FPS testen moet de replica’s onder de 360 FPS schieten, zowel semi-, fullauto en burst. Dit geldt ook voor de replica’s die hier niet genoemd worden, maar wel op het evenement gebruikt worden.

Alle apparaten met full auto mogelijkheden: max. 360 Fps.
Alle apparaten met enkel single shot mogelijkheden: max. 450 Fps.
Alle apparaten met ?Bolt-Action? of S-AEG met minimaal 2 seconden ingebouwde vertraging mogelijkheden: max. 500 Fps.
BB’s:

De BB’s die 3Division toelaat op het evenement zijn biodegradable BB's in de natuurlijk kiezel kleuren (wit, beige, grijs, bruin).
Op verzoek en/of bij twijfel kunnen wij vragen om een Europees geldig certificaat. Op onze evenementen zijn alleen de biodegradable BB's toegestaan i.v.m de milieu eisen.
Hier zal regelmatig op worden gecontroleerd. In het geval wij u betrappen op het gebruik van plastic bb's en dit financiële gevolgen heeft voor onze organisatie zullen wij u hiervoor persoonlijk aansprakelijk stellen. Ons advies dan ook om bij twijfel altijd na te vragen of u uw bb's kunt gebruiken op onze terreinen.
Mocht u gesnapt worden met non biodegradable BB's wordt u van het evenement verwijderd zonder teruggave van het toegangsgeld.

Op ons evenement zijn er ook BB's te koop van het merk Bioval.

Tracer BB's zijn toegestaan, let wel op dat het BIO-BB's zijn.

Facilitaire voorzieningen:

Toiletten zijn aanwezig.
Drinkwater is aanwezig.

Catering:

Op ons evenement is er ook een catering aanwezig, waar je tegen redelijke prijzen verschillende verse broodjes, maaltijden en drinken kan halen.

Camping:

Er zijn goede plekken om tenten te plaatsen voor de overnachting(en).

Parkeren:

Auto's kunnen worden geparkeerd op het terrein.
Het terrein is compleet omheind.

Prijzen:

Weekend Arrangement

Aankomst: Vrijdagavond of Zaterdag.
Vertrek: Zondag.

60 euro p.p

Dag Arrangement

Aankomst: Zaterdag of Zondag.

30 euro p.p

Inschrijven:

Op onze website http://www.3Division.eu gaat u naar evenementen dan kiest u de datum.
Daarna maakt u een keuze uit een weekend of dag arrangement.
U kunt betalen met IDEAL of Paypal.

Wanneer kunt u meespelen:

1. U bent lid van de NABV.
2. U bent door een lid van de NABV aangemeld als introducé
3. Bent u niet woonachtig in nederland, dan dient u een vrijstelling aan te vragen.
4. U laat zich door 3Division aanmelden als introducé en huurt een uitrusting bij 3Division. Voor meer informatie kunt u de spelregels of algemene voorwaarden raadplegen.
Nog vragen? mail of bel gerust! info@3Division.eu 0624332367 (Gelieve te bellen tussen 18:00 en 20:00 uur)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Mja... Ik ga toch mijn best weer doen om erbij te zijn. Iemand moet Taskforce Ares vooruit helpen. :p




En volgens mij nog onze CO bevrijden... :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Haha, dan zal ik bij dezen maar een onthulling doen.. we hebben de Ares CO te grazen genomen en te kakken gezet IN DE ARES BASE. Zélfs daar kon Ares afgelopen zondag niet bij komen! ;-)

Hebben 'm daar maar achter gelaten ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Robbie
Ik kan helaas niet ivm, introducé dag en werk op zondag. Misschien volgende maand. Word wel lekker koud met kamperen. :confused:
 
Heb dan onze fantastische introducé dag dus ben niet present. Have fun boys and girls!
 
Ik moet even een maandje overslaan, de geldboom is aardig leeg
 
Zit er sterk aan te denken om zaterdag naar Gasselte te komen voor de ACN dag, zaterdag ergens tussen Gasselte en Daarle tukken, en dan zondag Bunker Hill meepakken :)

Hangt ook een beetje af van wie/hoeveel man er weekend BH doen! ;)

Iemand die hier ook over denkt?
 
Ik ben van plan dat hele weekend naar Bunker Hill te gaan i.v.m reistijd, voor een dag heeft het voor mij weinig zin :p
En hopen dat er tot de 20ste kaartjes voor het weekend zijn ;)
 
Naais! Ik ben er dat weekend ook weer bij, en gezellig nog een intro :D

Edit: Heb me net ingeschreven ^^
 
Laatst bewerkt: