Het weekend was weer super tof! Was vrijdagavond aangekomen, was met
@Tactical Bear meegereden in Boris. Was erg gezellig en een chille rit naar BH, en hij reed mij terug naar het station op zondag. Dikke props hiervoor

De zaterdag heb ik met
@Alissa en
@Robbert_Hoff een squad gevormd, en het was een groot sucsess. Op de zondag waren
@JorisvZ @Tactical Bear @Yadus en
@FlyingViking er bij gekomen met nog een intro van Joris. Het was weer leuk om samen in het veld te zijn met z'n allen, en even flink te vlammen!
Op de bunkers hebben we inderdaad nog lekker huisgehouden, en elke positie die we moesten veroveren/verdedigen lieten we ook niet meer los. Dit was echt heel gaaf, vindt het in een squad spelen altijd heel leuk. Ik hou ervan om als sniper met m'n SVD m'n teamgenoten te kunnen beschermen/helpen doormiddel van m'n grote range ^^
Heb ook een paar vijandelijke snipers kunnen hitten, waar er soms ook duels tussen mij en hen ontstonden. Dit vindt ik zelf altijd erg spannend!
Toen we de linie gingen opwerpen op zondag, heb ik zelfs nog Silo door m'n scope kunnen zien. Had hem binnen range, precies in m'n crosshairs, Joris zei lachend dat wanneer het vuur geopend mocht worden, hij voor mij was haha
Ook heb ik weer een ton aan complimenten gekregen over m'n SVD en sommige hebben dr nog even vast gehad en geschoten. Ze trekt altijd weer de aandacht van iedereen haha.
Kortom toen Tactical Bear mij vroeg wat het hoogtepunt was van het weekend? Het kunnen spelen/operaten met de squad, ik kijk nu al uit naar de volgende skirm met jullie