28 februari CQB city Arnhem

ChaoSState

Well-Known Member
12 jan 2016
1.374
955
Trophies
21
Ik ga met een paar mensen naar CQB city op 28 februari, want de 21e was al vol.
Wie heeft er zin om mee te gaan? :smiley:
Mijn replica zal daar ook worden ontmaagd, een heugelijk moment dus! xD

Klinkt goed! Moet alleen even kijken of ik kan qua tijd en financiën maar ik laat t nog wel optijd weten

Lijkt mij super leuk om mee te gaan. Enige probleem voor mij is vervoer en het financiele punt (dure maand ivm kleding en mijn AA aanschaf)
Ik zal het op tijd laten weten iig. En mocht er iemand uit de omstreken van adam komen zou im graag willen meeliften ;)

De 28ste ben ik er zeker bij dan. Ik moet alleen even bekijken hoe ik erheen ga ivm vervoer maar ik ga zeker komen.
Zal ik me dan alvast inschrijven of even wachten zodat we weten wie allemaal mee gaan/willen?

Schrijf je maar in, want het aantal plaatsen is nogal beperkt. Ik ga met nog 3 anderen.

Prima schrijf ik me zodra ik thuis ben meteen in.
Dan zal ik je wel zien op het veld daar, kun je me herkennen aan mijn scorpion (denk noet dat veel mensen met een scorpion lopen of ik heb dat mis)

Ik ga met @ChaoSState mee als introduce dus ik zie jullie daar :smiley: .

Nice ik zelf neem ook een introduce mee.
Die mag wel auto rijden dus is dat probleem ook opgelost.
Tot dan! :)

heb me ook aangemeld ! zou wel met jullie willen afspreken is voor mij ook de eerste keer :P

Net een mail terug gehad de 28ste ben ik erbij ^_^

Gewoon zorgen dat we elkaar gesproken hebben voor dat we beginnen dan bij elkaar in het team en spelen met die handel :)

Iemand enig idee hoe je een huurkit moet doorgeven bij hun? Mijn introduce heeft er namelijk 1 nodig ;)

als ik makkelijk een huurkit kan nemen dan ben ik er ook bij in arnhem. tenzij ik dan al mijn spulletjes al binnen heb. maar heb vandaag pas vog aangevraagd bij justis

Neem ook een intro mee zal ook eens vragen hoe dat zit met een huurkit al neem ik aan dat ze er rekening mee houden
wambam;18426 zei:
Gewoon zorgen dat we elkaar gesproken hebben voor dat we beginnen dan bij elkaar in het team en spelen met die handel :)

Iemand enig idee hoe je een huurkit moet doorgeven bij hun? Mijn introduce heeft er namelijk 1 nodig ;)
goed plan heb er zin in !! neem ook een intro mee zal ze eens mailen hoe dat zit met een huurkit :)

Als je een huurkit nodig hebt kun je dit bij opgave doorgeven.
Deze bestaat uit een ika zuchi, een overal en een masker.

Oddball;18439 zei:
Als je een huurkit nodig hebt kun je dit bij opgave doorgeven.
Deze bestaat uit een ika zuchi, een overal en een masker.

Ik heb op de inschrijfpagina van hun geen optie huurkits gezien.
Deze zou aanwezig moeten zijn staat op de website.
Hier is de inschrijfpagina zodat je referentie hebt:
http://www.airsoftadventures.nl/inschrijven/

Petervz;18435 zei:
Neem ook een intro mee zal ook eens vragen hoe dat zit met een huurkit al neem ik aan dat ze er rekening mee houden

"Quote wambam"

goed plan heb er zin in !! neem ook een intro mee zal ze eens mailen hoe dat zit met een huurkit :)

Laat het even weten.
Want dan regel ik het ook zodra ik van jou hoe of wat hebt gehoord.

Is het niet gewoon dat je ter plekke betaalt, als je een huurkit nodig hebt betaal je extra?

Er zijn denk ik genoeg huurkits en andere kan je zo de leiding even mailen. Die reageren wel vlot terug.
Wordt gezellig zo met al die beginners :smiley:

Ik had ze even een mailtje gestuurd en het is mogelijk om een huurkit te reserveren.
Dus I'm all set :smile: .

Ik had ze ook een mailtje gestuurd en dus is er ook 1 voor mijn introduce gereserveerd ^^
Ik ben er helemaal klaar voor.