28 Mei Balls & Arrows

Tactical Bear

Well-Known Member
24 apr 2017
482
575
Trophies
26
Heb me zojuist aangemeld voor de uurs-skirm en markt bij Balls & Arrows voor de 28e. Tweede skirm in het weekend dus zal m'n energie goed moeten verdelen en hoop dat ik m'n gear compleet heb tegen de tijd!

Wie gaat er nog meer?

Ik ben er maar doe waarschijnlijk geen skirm, ga wel proberen om even 60m te testen (meetlint neem ik mee) als dat kan. Ik weet wel dat een aantal van mijn team maten gaan skirmen tijdens de 3 uur skirm in de middag.

Ik ben er ook, pak een paar uur skirmpjes mee. Is altijd wel gezellig op de markt.

@Rebelattack mocht je je range op een persoon willen testen stel ik me ter beschikking.

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Stey
Mag ik ook? :D Goede eerste benchmark test denk ik voor m'n nieuwe replica.

Tuurlijk. Het is een stuk effectiever als je visuele feedback kunt krijgen van wat je nou daadwerkelijk bereikt, en in hoeverre zo'n BB nog te voelen is en of het überhaupt nog consistentie bied op een bepaalde afstand.

On-Topic : Wel ff kijken of er tijd is voor het meten, aangezien die markt altijd pauperdruk ( en gezellig ) is. Denk dat er in het veld wel wat ruimte is. Tegen die tijd Bassie of Martijn ff vragen :)

Present!
En dan na lang wachten m'n Dragunov SVD van tovarische @Stey overkopen en uittesten!
Zou fantastisch zijn als we even zouden kunnen testen met z'n allen. Ik bied me ook aan voor de range-test :P

On-topic: En natuurlijk een paar uur skirms meepakken met de rest, altijd gezellig. En ben erg benieuwd naar de markt, wordt m'n 1e keer ^^

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123 en Robin2k7
Je hoeft je niet perse vantevoren aan te melden op deze betreffende dag toch ?

Nope, alleen voor de skirms kan je al aanmelden maar kan als het goed is ook nog op de dag zelf en als het vol is dan kan je natuurlijk niet meer mee doen.

nee das duidelijk Rebel ...ik neem iemand mee en die heeft altijd last van hooikoorts , erg irritant met een masker op dus het zal wel bij een 1 uur skirm blijven die dag . ;)
Maar die markt is overigens ook altijd erg leuk , ik neem maar niet al te veel geld mee haha

Ik en een maat willen ook gaan, maar ik snap weinig van die dag zelf. Misschien kan iemand het voor mij ophelderen?

Ik wil wel van te voren reserveren, ik wil gewoon, net als bij en open skirm, de hele dag kunnen airsoften. Waar moet ik me dan voor inschrijven!?

Ik en een maat willen ook gaan, maar ik snap weinig van die dag zelf. Misschien kan iemand het voor mij ophelderen?

Ik wil wel van te voren reserveren, ik wil gewoon, net als bij en open skirm, de hele dag kunnen airsoften. Waar moet ik me dan voor inschrijven!?

Heel simpel :)

Je schrijft je op B&A in voor de Ochtend 3 uur Skirm Balls and Arrows op 28 mei, en de middag 3 uur Skirm Balls and Arrows op 28 mei. Dus je doorloopt het inschrijf proces echt 2x.

http://www.ballsandarrows.nl/airsoft/open-skirm-aanmelden

That's it. Dan kun je beide 3 uur skirms op die dag meepakken.

Verder zijn er uur skirms elk uur vanaf een uurtje of 10. Je kunt er op de website bij B&A een X aantal boeken, of ter plekke nog meer boeken. ( of er dan plek is is een tweede )

• Leuk
Waarderingen: Stey
Daarnaast is er een markt met een aantal shops die items in een kraam ter display hebben, veelal replica's, maar ook gear, upgrades en etc. Meeste shops kan je ook alles kopen, maar sommige verkopen geen replica's en staan ze er alleen ter display. Nog een stukje 2de hands maar dat was niet echt interessant vorig jaar, vaak te duur voor wat je krijgt.

Heel simpel :)

Je schrijft je op B&A in voor de Ochtend 3 uur Skirm Balls and Arrows op 28 mei, en de middag 3 uur Skirm Balls and Arrows op 28 mei. Dus je doorloopt het inschrijf proces echt 2x.

http://www.ballsandarrows.nl/airsoft/open-skirm-aanmelden

That's it. Dan kun je beide 3 uur skirms op die dag meepakken.

Verder zijn er uur skirms elk uur vanaf een uurtje of 10. Je kunt er op de website bij B&A een X aantal boeken, of ter plekke nog meer boeken. ( of er dan plek is is een tweede )

Oke, maar die uur skirms? wat houd dat in dan. Of overlapt dat die drie uur skirms?