28 Mei Balls & Arrows

De 3uur skirms worden op "het nieuwe" 5 hectare veld gespeeld... heb alleen geen idee welk gedeelte het dan is :p

Groet,
Peter

Ik heb me ingeschreven voor Middag 3 uur, en 2 normale uur skirms, dus van beide wat haha.

"Het nieuwe" is helemaal achteraan, tegen de A6 aan.
Was voorheen een jungle, maar is nu goed begaanbaar met goede dekking en genoeg obstakels.

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Pietjepuk123
Had nog gekeken of ik wel kon die zondag, maar het gaat lukken! Ik heb mij gewoon aangemeld voor de hele dag Skirm 2x 3 uur. Zal wel voor 10 uur en rond de pauze beetje rondlopen op de markt. Het is mijn laatste Skirm voor 4 weken, aangezien ik dan op Bali (indonesie) zit :p (als het echt te gek wordt dan doe ik nog wel een Skirm op bali, ja er is ook een airsoft op bali).

Die skirm op Bali zou ik sowieso meepakken. Dat is een ervaring die je nooit meer vergeet :).

Nou ik heb m'n eerste skirmdag erop zitten bij Bunker Hill.. op naar morgen!

Is het misschien een leuke idee om een kleine ACN meet te "plannen"? Ben namelijk stiekem wel benieuwd naar alle leden hier.

Misschien het handigste voor de mensen die alleen de uurskirms doen.

Nou ik heb m'n eerste skirmdag erop zitten bij Bunker Hill.. op naar morgen!

Is het misschien een leuke idee om een kleine ACN meet te "plannen"? Ben namelijk stiekem wel benieuwd naar alle leden hier.

Misschien het handigste voor de mensen die alleen de uurskirms doen.

Denk dat er een redelijke groep al elkaar kent en bij elkaar gaat staan, zoek de WW1 duitser en dan vind je de rest wel :P.

Gewoon weer bij de vuurkorf.. hoop echter dat deze niet aan staat morgeno_O

Ik doe morgen mee met 2 uur skirms en de middag 3 uurs!

Wel goed idee, claimen we een paar banken als ACN!

Ik doe mee met de beide 3 uur skirms dus, maar zal de ochtend rustig aan doen wil toch wat van de markt zien. Meestal pak ik een plekkie tegenover de bar bij de vuurkorven. Maar goed weet niet hoe druk het gaat worden :)

Ik en mijn +1 zullen ons in de ochtend melden op de vaste stek. We hebben geen skirms ingepland dus we zien wel even waar het schip strand.

Niet aanwezig op de markt maar in Daarle waar onze grote Beer dus vanaf komt, ik ga hem dus aflossen :) Volgend jaar maar beter afstemmen met de markt :).
Voor nu is het voor mij dus Bunker Hill en testen van Valken BB's :)
Betekend dat ik nu mijn mandjuh moet gaan opzoeken omdat om 4.30 die wekker rammelt :(

Niet aanwezig op de markt maar in Daarle waar onze grote Beer dus vanaf komt, ik ga hem dus aflossen :) Volgend jaar maar beter afstemmen met de markt :).
Voor nu is het voor mij dus Bunker Hill en testen van Valken BB's :)
Betekend dat ik nu mijn mandjuh moet gaan opzoeken omdat om 4.30 die wekker rammelt :(

Als je bij Black Cobra gaat morgen... zorg dat we dan OOK winnen! Vandaag volledig SRFT van de kaart geveegd!

• Leuk
Waarderingen: Wijnand
Ik weet niet of überhaupt iemand dit leest maar als er iemand rond 9u in Lelystad is, zou ik met diegene vanaf het station mee kunnen rijden? Dacht dat het iets dichterbij zat dan gepland :D:(

Je mag me wel een bericht sturen dan, op 0647056196 :)

Jeroen

Zo, ik ben weer thuis. Wat een warme dag! Een paar uur skirms gespeeld maar moest toch echt de speelstijl wat aanpassen aan de warmte. Gelukkig een camelbag op het rugje :)

Heb ook nog bij @Igor wat kunnen scoren. Een summer partizan (wat een verschil met de camo waarmee ik aankwam), een SSO Smersh besteld en een Telnyashka. Ben dus bijna volledig over naar de juiste kant.

• Leuk
Waarderingen: Igor
Ook al terug, jammer genoeg is het naar mijn mening met de Nederlandse prijzen toch veel te duur, zelfs met de korting. Enigste wat vaak interessant is zijn de specifieke kleding, vesten en duurdere merken zoals Tasmanian Tiger, maar internals en replica's zou ik niet eens overwegen. 2 minuten gekeken naar VFC HK416's maar die zijn dan ook even 100-150 meer als in het buitenland en de internals zijn ook echt insane duur, lonex motor is 80 euro, stock ICS-3000 motor is 45 euro, daar viel mijn mond echt van open.

• Leuk
Waarderingen: Hertenvacht
Inderdaad voor de koopjes hoef je het niet te doen , ik vond het te warm voor de skirms , volgende week word het zo,n 20 graden naar het schijnt , ga ik liever dan de hele dag skirmen .

Ben ook terug, heb 2x de 3 uur skirms gedaan, 4 liter water minimaal gedronken haha. Eerste skirm in de ochtend, 1 van de leukste skirms ooit, de 2de skirm in de middag 1 van de slechste skirm ooit.

Eerste skirm heb ik de leiding genomen met succes, was echt voor mij de leukste skirm ooit, voor het eerst de operator rol op mij genomen. 20 man die naar mij luisteren en mij zelfs serieus namen haha. De 2de skirm in de middag, dat was echt niet leuk. Teveel nieuwelingen die het niet serieus namen, te veel mensen die hun hits niet namen, full auto op 2 meter afstand. Team kills gewoon omdat men het leuk vond, nee dat was echt geen succes.

Heb een bril gekocht, ben ik tevreden mee. Ik had alleen een goggle en helm, nou ben maar met bril en zonder helm gaan spelen anders had ik het denk ik niet overleefd.

Nu tijd voor een ijskoud biertje, dat hebben we wel verdiend!

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hey iedereen,
Heb vandaag een super leuke dag gehad bij Balls & Arrows samen met @Da Fencer En zijn vrouwtje lekker de losse skirms gepakt werdt ook lekker geteamkilled door @Hertenvacht hahaha entoen ik hem perongeluk haha en ook paar leden van ACN ontmoet zoals camilio hhehe
Wat me wel opviel was dat de lotterij alleen in de 600+ was haha maar goed heb van iemand een leuke headshot gehad en sommige riepen helaas hun hits niet pas nadat ik ff nog paar salvos schoot jammer genoeg ipv gewoon te nemen voor de rest super op na het volgende Event!

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Hertenvacht
Ook maar even een verhaaltje tikken,

Goed evenement, al hoewel het vrij rommelig was, wat foutjes met het omroepen van de skirms..
Sommige regels waren wat aangepast (bandje om enkel voor ghillie suits) maar dit vond ik ook terecht voor de nieuwelingen.
Verder vrij veel nieuwelingen gezien en dat kon soms wat problemen geven, dit verpesten het spel echter totaal niet!

Heel veel goede shots gehad, replica genoot schijnbaar ook van het mooie weer?!

Uur skirms waren top! leuk veldje en goede missies bedacht! Complimenten.

3 uur skirm ( middag) was wat minder, zoals hierboven al genoemd.

Al met al een goede dag gehad en wat leuke hits gemaakt!

Klink allemaal vrij negatief maar het was een mooi dagje!