Als je bij Black Cobra gaat morgen... zorg dat we dan OOK winnen! Vandaag volledig SRFT van de kaart geveegd!
Hey peeps,
Verder heb ik na lang wachten (een maand of twee-drie) m'n Dragunov SVD opgehaald en gefield. Dit was echt een hele gave ervaring, ben echt verliefd geworden op m'n sniper. Hij paste niet in m'n gitaartas die ik had meegenomen dus, heb een nieuw foedraal ervoor gehaald bij een van de stalls.
Helaas liet een van de banden van de tas los onderweg naar huis, dus liet de kolf van m'n SVD los. Maar gelukkig was er niks gebroken (waar ik op dat moment bang voor was) dus nu even naar de bouwmarkt. Ik moet even de schroefgaten opvullen en ze er opnieuw in draaien, dus een gemakkelijke fix![]()
Was mijn 3e keer markt, en dit jaar was duidelijk drukker als vorig jaar. Zeker in de ochtend waren er echt veel mensen. Ik was er al rond half 9, en toen stonden er al vrij veel auto's.
Dutch Mercenaries hadden de uur skirms leuk geregeld. NABV was erg aanwezig, wat ik persoonlijk heel goed vond. Ook tijdens de skirm waren ze mee. Zelf maar 1x uurtje gespeeld, omdat het erg warm was. De markt op zich is altijd al gezellig om gewoon wat te ouwehoeren en gear te kijken.
Gelukkig dat d'r niets gebroken is @Camilo ! Dat was zuur geweest, haha.
Was inderdaad een geslaagd dagje. Nog een mooie GBB kunnen scoren, altijd leuk.
Wat staat het bos er nu mooi bij zeg, compleet ander wereldje weer. In de zomer vindt ik dit veld wel op z'n mooist, in de winter is het voornamelijk een sniper walhalla.
Dat gevoel van verliefd zijn op je sniper ken ik maar al te goed, en geeft zo heerlijk gevoel als je iemand te grazen neemt die niets vermoedend rustig staat zo van niemand heeft range op mij, en dan die verbaasde blik van huh wat he HIT, en dan gelijk er achteraan mooi schot roepen.
Hoop voor je dat je tas ook kan maken en dat je SVD niet verder beschadigd is. Kijk je loop en je innerbarrel ff goed na, want daar zit ook een stuk accuratesse. Zeker je innerbarrel.
Volgend jaar maar kijken op de markt. Oehhhh winter en sniper walhalla damn krijg nu al kriebels naar het winterseizoen dan
![]()
Inderdaad, ik denk dat ik deze eind van volgende maand ga vervangen voor een koffer met foam van Com-Bat. Dat vindt ik veiliger voor zowel de replica en de opslag/transport ^^ De huidige ga ik eind van de maand te koop zetten. Hij's niet slecht, maar het is niet het model wat ik zou kiezen. Moest deze effe snel halen i.v.m het transport ervan![]()
De innerbarrel zit goed vast, daar heeft tovarische @Stey (van wie ik hem heb gekocht ^^) voor gezorgd. Hij heeft er mooie upgrades ingezet, had het er net met m' over dat ik @tovenaaier met z'n hop-up zag peelen. En ik hoef alleen de bolt naar achter te halen en een wieltje op of neer draaien. Superchill, kudos hiervoor ^^!
Haha ik ook, ben benieuwd hoe het er dan uitziet. Ik weet nu hoe het eruit ziet, met de mooie groene begroeiing. Ben benieuwd hoe het er ''kaal'' uitziet. Wat zijn nog meer leuke sniper velden? Wil in de vakantie misschien nog wel andere locaties gaan ontdenken wanneer m'n tovarisches op vakantie zijn![]()
Dat is altijd wijzer beter bescherming op zeker. Maar goed ook bij Com-bat iemand gezien die met zijn replica's naar Tjechië was geweest (borderwars) en die had met KLM gevlogen en die zijn barrels waren ook krom. Want zelf met een hardcase kunnen ze slecht tegen gooien
.
[QOUTEHeb ''haar'' nog niet kunnen testen op range, maar op 20m op de sniperbaan een laser! ^^ TIjdens een van de uur skims wel sneaky in een torentje gezeten en door m'n scope alles in de gaten te houden. Heel gaaf! En thanks voor de tip ^^
Thanks voor de goede info! ^^ De innerbarrel is oke, die heb ik gecheckt. Verder werkt het allemaal prima. En qua bb's gebruik ik de Valken 0.36 en die bevielen tot nu toe goed. Moet binnenkort maar een range test gaan doen
Had nu alleen het probleem dat een van de twee schroeven van de dustcover dol is geworden. Ik denk dat dit door m'n el-cheapo inbussen gebeurt is. En goed om te weten, misschien dat ik rond de 23ste volgende maand daar heen ga ^^
Hoe zou ik nu de inbus eruit kunnen halen? Ik had zelf bedacht na veel proberen, dat ik de inbus er dan maar met seconde lijm erin plak. En dan zou ik in principe hem eruit moeten kunnen draaien toch?
Das waar haha, had al een post erover aangemaakt op het tech forum ^^ En das inderdaad geen slecht idee, had het ook al bij NOVERISTCH gezien precies zoals je omschrijft. Dit zal ik voor de volgende keer zeker doen
En moet nog een pompstok zodat ik m'n replica's kan poesten. De innerbarrel dat isDe buitenkant doe ik altijd, met een zijde brillendoekje. Geleerd van een van de russen, net als het toevoegen van die ''droog-zakjes ''in je tas (die je vaak ook bij schoenen krijgt). Vindt zelf ook het onderhouden van de replica's een leuk iets van de sport. Na een dag skirmen dan, je replica poetsen/nakijken. Even olie smeren en such. Heerlijk!
En das waar, info is altijd goed om met elkaar te delen. Daar leren we allemaal van, heb al heel veel geleerd hier op het forum ^^
AEG's hoef je ook niet super veel te onderhouden, alleen dingen zoals een DSG wil je wat vaker open trekken, maar een AEG GB kan je ook makkelijk een jaar laten zitten zonder problemen.
Laat ik het anders zeggen ik ben geen held in het pielen in een Gear-box. Tech werk is aan mij echt niet besteed. Alleen het idee bezorgd me al buikpijn. Ook in mijn sniper sleutel ik gewoon niet graag. Maar goed onderhoud moet gedaan worden. Allen heb je met een sniper gewoon de mazzel dat er geen gear-box inzit
.