28 Mei Gladiator Sports,

AirsoftVlogs

Well-Known Member
3 mei 2017
285
86
Trophies
7
Elke laatste zondag van de maand* houden wij een open skirm op de velden Airsoft Heaven, Battle Field, Frontier en Ghost Town met een maximum van 40 spelers.

Bij onze open richten wij ons vooral op de tactische spelers. Zo ligt de nadruk op de verschillende soorten missies en is het Airsoft Heaven-veld specifiek ingericht en gebouwd voor zo 'realistisch' mogelijke spelervaring. Spelers hebben de keuze uit missies voor
1-2, 3-5 of 5 en meer personen squads en elke missie staat voor een aantal te verzamelen punten en de moeilijkheidsgraad.
Verzamelde punten worden door de Marshall gedurende de dag op een score-bord bijgehouden, hetgeen een spannende onderlinge competitie tussen de squads tot gevolg heeft.
Daar wij over meerdere velden beschikken, is er uiteraard ook plaats voor de 'running and gunning' liefhebber!

Wie is er aanwezig aankomende zondag?
 
We kwam aan 10:00
Spelen zou beginnen om 10:30 dit werd pas bijna 12:00
er waren geen bandjes.... ja in Huidskleur dus dat schoot totaal niet op
Gladiator Sports is een Paintball ding.
en lijkt echt dat het Airsoft terrein een achteraf gelegen stukis.
Vanaf waar je auto staat moet je nog zeker een min of 8 lopen naar de Safety voor je ook maar iets mag.
Nu was er maar 1 halve Marshall... die doet het normaal nooit dus wist van niks.
de brieving was.... Het is jullie dag.. speel veilig en succes! Klaar!
De begroeing was zo erg dat de brandnetels tot je oksels stond!
Was natuurlijk voor een redelijk bedrag netjes onderhouden mag worden.
Het was een beetje zovan: kijk we hebben hier nog een stukje grond over.... kom laten we hier Airsoft gaan doen!
Enemy team was gewoon tijdens de game naar de Safety gegaan omkleden...
Daarna naar de aankomst gedeelte om lekker patat te gaan eten... dus was 7 tegen 1 ofzo..

Geen overleg...
VOnd het zo zonde van me geld allemaal dat ik naar de Aanmeld plek ben gegaan.... heb me geld terug geeist... en we zijn naar huis gegaan.
Zonde van me dag.... heb de Oppas moeten betalen.... en me meissie had echt een klote dag... het was haar eerste skirm en vond het echt kut dat haar eerste indruk ook meteen zo was.

Ik kom er gewoon nooit meer en kan er ook totaal geen goed woord over doen!
 
Jammer van de dag, goed dat je even een review van maakt. Gladiator Sports is dicht bij huis (Almere), maar nog niet geweest. Dus sla deze maar over. Tip ga een keer naar Balls & Arrows mocht je daar nog niet geweest zijn, leuke dag gegarandeerd. Heb daar mijn introductie Skirm gedaan, en nadat mijn NABV binnen is gekomen en mijn eigen replica, was ik daar elke Zondag (1 zondag gemist i.v.m. Skirm Airsoft4kika). Heb dus nu dus 5 weken achter elkaar elke Zondag geskirmd waarvan 4 bij B&A, vindt het een leuke organisatie, en ook altijd een leuke sfeer.

Elke keer dat ik er was waren er +180 man, altijd een leuke mix met ervaren en beginnende spelers. Waar de ervaren spelers openstaan om de beginnende spelers te begeleiden. Woon zelf in Almere, dus ben binnen 30 min in Lelystad, nice dat er een leuk groot veld dicht bij mij in de buurt is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en AirsoftVlogs
Heey @Imakittymeow ik ben ook bij Airsoft4Kika geweest he, hahah
maar Balls and Arrows acepteerd geen DMR toch?
Dan hebben we wel een beetje een probleem hahaha

Maar nee ben er nog nooit geweest en ga er zeker een keer heen,
Aankomende Zondag ben ik bij Veluwe Airsoft voor een Real,Low,Midcap only game te spelen!

Balls and Arrows genoeg van gehoord... maar persoonlijk zou ik idd Gladiator Sports overslaan!
 
Naar mijn weten wordt dmr 450 fps gewoon toegestaan, mits mosfet is ingebouwd met 2 sec vertraging
 
DMR en sniper zijn bij balls gelijk getrokken. Dus allebei 500 fps en de DMR dan met 2 seconden delay.
 
"In verband met de veiligheid van onze spelers is gekozen om geen semi auto AEG replica's tot 450 fps toe te staan zonder ingebouwde vertraging van 2 sec. Onze ervaring is dat je op semi auto, zeker met bijv. een elektrische afgestelde trekker, alsnog hoge vuur snelheden kunt halen. Hiermee kunnen onevenredig veel ongelukken en frustraties ontstaan. Daar deze klasse naar ons idee als sniper klasse is bedoeld en niet om snel veel achter elkaar te vuren, eisen wij de 2 sec ingebouwde vertraging".

Ik kan mij hier wel in vinden.
 
Ik heb geen high trigger response dat al ten eerste... en speel net als een sniper... dus rustig aan en ga niet onnodig BB's afvuren terwijl ik al 1 hit kan maken met 1 BB
 
OOh maar daar speel ik momenteel niet... misschien als ik me SNiper verkocht heb.... dan kan ik een "Normale Electrische BB gevechtsmachine" kopen
 
aangezien je op YT je comments hebt uitgezet :
het liep aan het begin even anders door omstandigheden waardoor de persoon die normaal het airsoft regelt moest invallen op een andere functie en ze iemand uit bed hebben gebeld zodat de dag iig door kon gaan. dit was ook uitgelegd en we zijn in de middag langer doorgegaan. we hebben op ghost town nog cqb gespeeld wat heel goed beviel. capture/hold the fort en plant the bomb wat ook een leuke game mode bleek te zijn die we vaker zullen spelen. onlangs de omstandigheden in de ochtend uitendelijk toch nog een top dag gehad.

je bent uiteindelijk zelf eerder weggegaan omdat je vriendin een verhoogde hersen druk had ofiets ( lekker verstandig om dan te gaan airsoften en vooral met dit weer )
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
@Imakittymeow ja dat klopt wel hoor. Veel mensen die DMR spelen spammen hun trigger als een gek waardoor je bijna full auto 450 fps op je dak krijgt.
Ik heb het al verschillende malen gezien bij critical hit en Rsl. Dan is het idd niet leuk spelen.
 
@Ukoe bedankt voor je visie van de dag! Ik was er zelf niet bij dus kan er niets over zeggen. Ben je zelf staflid van het veld, of bezoeker? Stel jezelf even voor op het forum (tenzij je niet van plan was te blijven plakken) ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Pietjepuk123
@Stey ik ben er bijna elke skirm geweest ( dat is pas 6 of 7x ) sindskort ben ik daar onderdeel van het huisteam deze skirm kon ik nog niet spelen ivm een operatie dus was alleen mee voor gezeligheid en de ref te ondersteunen en mee te helpen. normaal regelt een vaste ref het airsoften die er ook ervaren mee is maar hij moest invallen omdat een collega zijn vader helaas was opgenomen in het ziekenhuis en ze hem daar heen hebben gestuurd en om ons ook niet teleur te stellen hadden ze een jongen uit ze bed gebeld die pas 2x een huurkit skirm had gedaan vandaar het late starten was vervelend maar ja ik heb daar wel begrip voor. het liep ff lastig maar ter compensatie zijn we langer doorgegaan ( als het gezelig is en iedereen nog zin heeft word er wel vaker langer doorgespeeld dan normaal. ook voordat ik in het huisteam zat )