28 Mei Gladiator Sports,

Daar heb ik ook alle begrip voor maar dan nog...
1,5 uur werd niet verteld op het moment dat ik zei kom boys zullen we eindelijk eens beginnen was niemand blij om te gaan beginnen,
Dan tijdens de game meerendeels van het enemy team begon met eten en was weg van het veld.....
Wat een Team play!
Dan hebben het nog niet gehad over het veld zelf.... Het CQB gedeelte zag het leuk uit met wat kleine hokjes... maar helemaal achterin was het boesboes...
compleet onverzorgd.. dit heeft mijn doen besluiten geen geen goeie revieuw te houden en hier nooit meer te komen,
Dan nog een klein puntje,
Mijn vriendin was het eerste skirm, en werd totaal niet rekening mee gehouden...
 
@AirsoftVlogs je was al weg we hebben nog gespeeld op het cqb veld. en ja het grote veld is een bos gebied daar groeien planten en onkruid het is geen open weiden.

door het late starten had ik nog gevraagd: weet iedereen hoe het werkt want dan kunnen we nu iig gaan beginnen jij wou TDM spelen ( was de eerste keer bij gladiator dat TDM werd gespeeld ) dus dat deden we toen ( zelf vind ik dat nogal een saaie game mode was liever hold the fort of iets gaan spelen ) daarom hadden we ook geen bandjes paraat omdat het normaal met de meeste gamemodes wel duidelijk is wie er in je team zit
( zelfs met bandjes kun je team kills maken want een bandje zie je ook niet altijd )

mja zo heeft iedereen ze mening ik heb ook zo me velden waar ik liever niet meer kom.
 
@Ukoe Goed dat je ook de andere kant belicht. Want ik wil gladiator sports zeker nog een keer bezoeken, vooral omdat het bij mij in de buurt is. Als ik het allemaal zo lees was het een aparte situatie, en niet iets wat vaker voor zou moeten komen. Maar ik kan begrijpen dat als het niet je huisveld is en "je komt van ver" dat het wel frustrerend is om zoiets mee te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ukoe
dat is zeker het geval,

Ik heb alleen mijn verhaal gedaan en mijn bevindingen neer gegooit
 
Met alle respect airsoftvlogs. Je klaagt omdat er onkruid groeit en het dicht bebost is? Het is een leger simulatie sport wat we doen. In het "echie" komen soldaten ook niet op netjes bijgehouden bossen terecht. Je kan moeilijk verwachten dat het 1 grote astfalt weg is waarop je speelt toch? Als je niet van begroeiing houdt moet je zomers binnen spelen en swinters buiten ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Imakittymeow en Ukoe
Laat maar deze disuccie wordt nu over en weer... ik heb ook net gezegt,.. dit is niet mijn type speelveld. in samenwerking met de moeizame ochtend hou ik het hier bij!
 
@Ukoe zijn jullie ook de "Gladiator sports" waar milsim skirms worden gehouden?
Iemand had het er laatst over, maar ik weet niet of jullie dat zijn en anders heb ik er wel interesse in ^^
 
Laat maar deze disuccie wordt nu over en weer... ik heb ook net gezegt,.. dit is niet mijn type speelveld. in samenwerking met de moeizame ochtend hou ik het hier bij!

Beste Airsoftfvlogs, jammer dat je een slechte ochtend hebt gehad. Maar als je op een forum, youtube en facebook een organisatie en medespelers negatief in het daglicht zicht kan je verwachten dat er reacties komen. Helemaal als je het zo eenzijdig belicht als jou. Een beetje begrip als er personele problemen zijn bij een organisatie (helemaal met de eerder genoemde reden) mag verwacht worden, blijkbaar was je het hier niet mee eens, je vriendin voelde zich niet lekker en ben je, na je geld retour geeist te hebben, weer huiswaarts gegaan. Heb net je filmpje terug gekeken en de indruk die ik van je had tijdens de skirm is alleen maar bevestigd, je maakt zelfs grappen over iemand zijn huidskleur, stoere jongen hoor. Tijdens de skirm was je alleen maar negatief, en ik moet zeggen dat toen je weg was de sfeer en het plezier met een veelvoud van 10 omhoog is gegaan bij alle spelers. Wij hebben er het beste van gemaakt, ondanks de hitte, de afwezigheid van de marshall en de brandnetels. Misschien moet je jezelf is afvragen of je eigen gedrag, motivatie en verwachtingen ook hebben meegespeeld bij jouw ervaring en niet jouw mislukte dag volledig op anderen gaat afschuiven.
 
  • Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw
Het wordt nu een beetje een aanval/verdediging post, laten we erop houden dat hoge verwachtingen niet zijn waar gemaakt, dat kan altijd gebeuren als er onverwachte elementen zoals ziekte/uitval etc zijn. Beide kanten zijn belicht, samenloop van omstandigheden hebben elkaar gekruist, laten we om de tafel zitten en gewoon als volwassen mensen je conclusie trekken.
 
Beste Airsoftfvlogs, jammer dat je een slechte ochtend hebt gehad. Maar als je op een forum, youtube en facebook een organisatie en medespelers negatief in het daglicht zicht kan je verwachten dat er reacties komen. Helemaal als je het zo eenzijdig belicht als jou. Een beetje begrip als er personele problemen zijn bij een organisatie (helemaal met de eerder genoemde reden) mag verwacht worden, blijkbaar was je het hier niet mee eens, je vriendin voelde zich niet lekker en ben je, na je geld retour geeist te hebben, weer huiswaarts gegaan. Heb net je filmpje terug gekeken en de indruk die ik van je had tijdens de skirm is alleen maar bevestigd, je maakt zelfs grappen over iemand zijn huidskleur, stoere jongen hoor. Tijdens de skirm was je alleen maar negatief, en ik moet zeggen dat toen je weg was de sfeer en het plezier met een veelvoud van 10 omhoog is gegaan bij alle spelers. Wij hebben er het beste van gemaakt, ondanks de hitte, de afwezigheid van de marshall en de brandnetels. Misschien moet je jezelf is afvragen of je eigen gedrag, motivatie en verwachtingen ook hebben meegespeeld bij jouw ervaring en niet jouw mislukte dag volledig op anderen gaat afschuiven.
Sorry maar val niemand aan!
Ik heb totaal geen huidskleur over mensen verteld... kijk even goed terug... misschien goed te horen!
maar gaat om de Huidskleur BANDEN!
Niet op personen...
 
Het wordt nu een beetje een aanval/verdediging post, laten we erop houden dat hoge verwachtingen niet zijn waar gemaakt, dat kan altijd gebeuren als er onverwachte elementen zoals ziekte/uitval etc zijn. Beide kanten zijn belicht, samenloop van omstandigheden hebben elkaar gekruist, laten we om de tafel zitten en gewoon als volwassen mensen je conclusie trekken.
Dat klopt.... er waren dingen regeld zoals Ten Huwelijk vragen van mijn vriendin en had hoge verhalen gehoord en heb alle respect voor ziekenhuis bezoeken voor zijn vader!
Daar ging het mij totaal niet om!
ALs ik de Website bijv bekijk van Gladiator Sports zie ik nette velden en geen dicht begroeide bossen...

Ik zal mijn Conslussie trekken... het was totaal niet zoals omschreven,
Als er echt een probleem is SORRY
Dit is wat ik er van vind.
 
@Ukoe en @El-Derados Top dat jullie de andere kant van het verhaal belichten zoals anderen ook aangeven inderdaad. Goed om te horen dat jullie er nog een mooie dag van hebben gemaakt!

@ChaoSState Airsoft Heaven organiseert bij Gladiator de tacsims en TTD's als je die bedoelt? De tacsims zijn een niveau hoger dan de meer eenvoudige gamemodes van de meeste organisaties.

Ik herken wel de feedback van Airsoftvlogs in die zin dat het achterste gedeelte één groene muur is van brandnetels en doorstruiken (zonder machete o.i.d. kom je er volgens mij niet doorheen...), met wat kleine gangetjes er tussen door. Op die manier blijft er weinig tactiek over naast een pad richting het fort kiezen, een tegenstander recht voor je tegenkomen, een shootout doen, winnaar kan verder. Rince and repeat. Rond de meeste forten heb ik dat zo ervaren toen ik daar een Tacsim in de lente/zomer periode heb gedaan. Aan de buitenranden van het veld is het wat meer open wat je meer opties geeft, maar omdat het veld vooral lang is i.p.v. breed is dit ook vrij beperkt.

Zoals @bvdzeeuw aangeeft is dit wel hoe men het in het echt tegen kan komen. Maar het is de vraag of ze in het echt doelbewust een gebied als dit zouden kiezen om doorheen te trekken. Het geeft je tegenstanders een erg groot voordeel dus ik zou het gebied vermijden en iets kiezen dat mij als aanvaller een groter voordeel zou geven. Of er een zooitje arty of airstrikes overheen donderen als ik een Amerikaan was ;). Anyway, als airsofter heb je in vergelijking met de echte jongens een hoop extra tools en opties niet tot je beschikking. Waardoor het bij airsoft neer komt op "Mother Russia" aanvallen op een fort door de kleine groene gangetjes.

Kort gezegd; in de zomer is het ook niet mijn favoriete veld. Ik ben niet vies van brandnetels en begroeiing, maar vind het hier i.c.m. het compacte veld een te grote stempel drukken op de opties die je hebt. Juist bij een tacsim waar je meer opties wilt gebruiken dan lemmingrushes richting een fort.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
Een reactie op een heel oude post , ben benieuwd of er inmiddels dingen veranderd zijn , in 6 jaar kan er veel gebeuren haha

Ik heb mij aangemeld voor komende Zondag.

Laat mijn sniper/dmr maar thuis want daar leent het terrein zich niet echt voor , benieuwd hoe mijn ssx303 presteert,die probeer ik maar op een ander terrein , voor deze betreffende skirm ga ik mijn Nieuwe Cyma mp5 upgraded version maar eens gebruiken .

Heb er zin an

Robin