3/9/2017 - Balls & Arrows

WaterIsNat

Well-Known Member
23 aug 2016
202
113
Trophies
12
Beste forumleden,

Aankomende zondag ga ik samen met een maatje naar Balls & Arrows. Zijn er nog meer die gaan? Of heb je misschien interesse?

Info&aanmelden hieronder.


Onze open Skirms

Wekelijks houdt Balls and Arrows open airsoft Skirms. Hiervoor kan nu iedereen boven de 18 zich inschrijven*. U kunt zich via de link hieronder aanmelden. Nu met IDEAL vooruit betalen!

Tijden en voorwaarden:
Tijden : voor 9:00 aankomst, 10:00 starten , spelen tot 16:00

De kosten zijn:

- € 25,- entree voor hele dag! (Excl. eventueel € 0,50 IDEAL kosten (hiervoor krijg je een tegoedbon op locatie!) of € 1,50 betaling kosten bij op locatie betalen)
Extra opties:
- € 30,- voor een huurset Basis (replica/wapen met magazijn), bril of masker, mondbescherming en een veiligheid/hit hesje) .LET OP GEEN OVERAL dus. Dit maakt het totaal € 55,- inclusief entree.
- € 37,50 voor een huurset Elite (Basis set plus overal, tactisch vest (chest gordel) , Pet en een extra magazijn). Dit maakt het totaal € 62,50 inclusief entree.

Let op er zit bij deze setjes (op een open Skirm) nog geen bb's. Deze zijn vanaf € 11,- per 4000 te koop. Hiermee kunnen eventueel meerdere personen spelen.

Aanmelden kan hier
http://www.ballsandarrows.nl/airsoft/open-skirm-aanmelden
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis Hibma en AnDoll
Hi, ik wil wel met jullie mee om een kijkje te nemen. Maar weet het jou niet zeker, als ik vervoer heb ben ik wel zeker aanwezig.
 
  • Leuk
Waarderingen: WaterIsNat
Hi, ik wil wel met jullie mee om een kijkje te nemen. Maar weet het jou niet zeker, als ik vervoer heb ben ik wel zeker aanwezig.

Leuk dat je er over denkt om mee te komen.

Ik lees in het voorstel topic dat je uit A'dam komt. Wanneer het je eerste keer is kun je gewoon aanhaken. @WaterIsNat en/of ik kunnen je e.e.a. laten zien en uitleggen.
 
I'm in! heb mij ook maar weer eens aangemeld dus haak graag aan! en @AnDoll zoals hertenvacht al zei ook jij kan gewoon aanhaken en helpen we je maar al te graag een beetje op weg. (je moet je wel snel aanmelden want er zijn nog maar een aantal plaatsjes beschikbaar). Mocht je eventueel echt omhoog zitten met vervoer kan ik je misschien ergens oppikken?
 
  • Leuk
Waarderingen: AnDoll en WaterIsNat
I'm in! heb mij ook maar weer eens aangemeld dus haak graag aan! en @AnDoll zoals hertenvacht al zei ook jij kan gewoon aanhaken en helpen we je maar al te graag een beetje op weg. (je moet je wel snel aanmelden want er zijn nog maar een aantal plaatsjes beschikbaar). Mocht je eventueel echt omhoog zitten met vervoer kan ik je misschien ergens oppikken?
Hey gezellig man! Zie je daar gozert.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Walker
I'm in! heb mij ook maar weer eens aangemeld dus haak graag aan! en @AnDoll zoals hertenvacht al zei ook jij kan gewoon aanhaken en helpen we je maar al te graag een beetje op weg. (je moet je wel snel aanmelden want er zijn nog maar een aantal plaatsjes beschikbaar). Mocht je eventueel echt omhoog zitten met vervoer kan ik je misschien ergens oppikken?

Leuk dat je er bij bent!
 
  • Leuk
Waarderingen: The Walker
Ik ben aanwezig, zojuist aangemeld, nog 5 plekken beschikbaar. Precies op tijd . Ik ga alleen, dus hoop bij een paar aan te kunnen haken. Tot dan! (Ik zit overigens wel bij team blauw).
 
Ik ben aanwezig, zojuist aangemeld, nog 5 plekken beschikbaar. Precies op tijd . Ik ga alleen, dus hoop bij een paar aan te kunnen haken. Tot dan! (Ik zit overigens wel bij team blauw).
Bij mij is het principe normaal ook blauw maar weet niet wat de rest wilt. (zie wel op je foto een rood bandje, kan niet hé! :p
Ik kom ook alleen maar heb een keer eerder met @WaterIsNat mogen spelen. (chille gozer) en volgens mij heb ik @Hertenvacht ook vaker bij balls gezien.
 
Ik wil best wel in het blauwe team spelen hoor. Ik heb verder geen voorkeur ofzo :)
 
Dan allemaal maar in team blauw?

Als je denkt dat je zaterdag te veel hebt gezopen en zondag dubbel ziet, rustig aan dan zijn wij dat, tweeling broertje en ik.
Ik zal waarschijnlijk 1 van de weinigen met een L85 zijn. En nickname op een naamlint op voor mij rechter borst.
 
Samen met een kloon aanwezig :):D

Leuk! We hebben elkaar al een keer mogen ontmoeten. Was bij jullie langs geweest voor een chrono meting ;)

Ik ben aanwezig, zojuist aangemeld, nog 5 plekken beschikbaar. Precies op tijd . Ik ga alleen, dus hoop bij een paar aan te kunnen haken. Tot dan! (Ik zit overigens wel bij team blauw).

Blauw it is!

Bij mij is het principe normaal ook blauw maar weet niet wat de rest wilt. (zie wel op je foto een rood bandje, kan niet hé! :p
Ik kom ook alleen maar heb een keer eerder met @WaterIsNat mogen spelen. (chille gozer) en volgens mij heb ik @Hertenvacht ook vaker bij balls gezien.

Klopt, we hadden al even een keer gepraat.

@Hertenvacht altijd met zn intro's :p
Zo veel mogelijk mensen proberen te introduceren bij de sport :D

Ik probeer de tafels bij de kachel te bemachtigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis Hibma
Ik haak toch af. Gisteravond door mijn rug gegaan :( gaat hem dus niet worden.
 
Mocht ik in de ochtend nog niemand van jullie gezien hebben zit ik meestal bij de ingang van inschietbaantje. Verder te herkennen aan vest met naamlint (The Walker) speel met een Tokyo Marui HK417 en grote camo tas (maar dat laatste heeft iedereen daar) :p Tot Morgen!!