3/9/2017 - Balls & Arrows

Bij mij is het principe normaal ook blauw maar weet niet wat de rest wilt. (zie wel op je foto een rood bandje, kan niet hé! :p
Ik kom ook alleen maar heb een keer eerder met @WaterIsNat mogen spelen. (chille gozer) en volgens mij heb ik @Hertenvacht ook vaker bij balls gezien.
Haha ik zat toen toevallig bij team rood :p speel meestal bij blauw, voel ik me het beste bij en het is makkelijk onthouden wanneer je rood ziet dat je moet schieten haha
 
Ik ben te herkennen aan een blauwe balls and arrows patch, een Klockar patch (Viking schild) en de naam Hibma op de achterkant van de helm. Tot morgen!
 
Mocht ik in de ochtend nog niemand van jullie gezien hebben zit ik meestal bij de ingang van inschietbaantje. Verder te herkennen aan vest met naamlint (The Walker) speel met een Tokyo Marui HK417 en grote camo tas (maar dat laatste heeft iedereen daar) :p Tot Morgen!!
Hi sorry voor late reactie Maar helaas kan ik niet meer aanwezig zijn. Volgende x beter!
 
Ik wil ieder van jullie die ik vandaag getroffen heb bij Balls and Arrows bedanken voor een super geslaagde dag! Hopelijk tot snel!
Voor zover ik iedereen heb gezien was het inderdaad een geslaagde dag. Het was lastig om iedereen steeds weer terug te vinden... wordt echt tijd voor een porto ook al is vandaag wel gebleken bij @WaterIsNat dat dat ook niet alles is :rolleyes: Kwam uiteindelijk nog het koffertje met opklaptafel tegen in het bos en heb deze naar de rode-HQ weten te brengen en twee missies weten af te tikken bij de fallout shelter. Wat betreft spel heb ik flink wat moeten lopen naar de spawn en in juist het andere gedeelte van het veld rondom de blauwe HQ maakte rood echt geen kans. :p
Zie iedereen vast wel weer eens! Bedankt voor vandaag! :D
 
Jammer, laat het vooral eens weten als je ergens wilt of gaat skirmen.
Hi zal ik zeker doen, laat jij mij weten wanneer de volgende is. Is er volgende weekend misschien wat op de planning?? Dan heb ik nog niets gepland!
 
Hi zal ik zeker doen, laat jij mij weten wanneer de volgende is. Is er volgende weekend misschien wat op de planning?? Dan heb ik nog niets gepland!
Lekker late reactie maar dit weekend kon ik sowieso niet. Misschien volgende week kijken of er ergens een skirm is.