30 Juni/1 Juli Operation: DRUG MULE @ Bunkerhill

Paranoid

Well-Known Member
17 okt 2017
249
96
Trophies
12
Weer een bunkerhill skirm! Ik zal met een groepje aanwezig zijn. wie nog meer?
info hieronder.
https://www.3division.eu/Evenementen/2018-06-30/Bunker_Hill

Storyline:

Operation: DRUG MULE is een vervolg op Operation: ENIGMA.
De storyline tot nu toe kan je vinden op onze website.

Informatie over Bunker Hill:

Adres:
Bruineveldweg 7b
7688 PJ Daarle

Bunker Hill is een voormalig militair munitiedepot dit terrein is 145000 m2 groot.

Op het terrein zijn er 9 koude oorlog bunkers aanwezig en diverse gebouwen dit alles is omringd met een veelzijdig bosgebied.
Strijd voor je commander en beleef de adrenaline van de vele veelzijdige missies.
Op het strijdtoneel wordt je aangestuurd door je commander, je zult samen moeten werken om de winst binnen te slepen.
De teams worden opgedeeld in squads allemaal met hun eigen missie en specialiteiten denk aan recon, sniper , assault missies.
Zaterdagavond zal er een avondmissie gehouden worden.

Aanvang en speeltijden:

Vrijdag: 18:00 tot 23:00 Aankomst weekend spelers

Zaterdag 7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag
20:30 Avondmissie
Zondag 7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag

Parkeren:

Auto's kunnen worden geparkeerd op het terrein.
Het terrein is compleet omheind.

Prijzen:

Weekend Arrangement

Aankomst: Vrijdagavond of Zaterdag.
Vertrek: Zondag.

60 euro p.p

Dag Arrangement

Aankomst: Zaterdag of Zondag.

30 euro p.p

Inschrijven:

Op onze website http://www.3Division.eu gaat u naar evenementen dan kiest u de datum.
Daarna maakt u een keuze uit een weekend of dag arrangement.
U kunt betalen met IDEAL of Paypal.

Van ons team gaat er ook een groepje op zaterdag, zelf ben ik er helaas niet bij. :(

Wij (Ghost Warriors) zijn er ook weer!

Zaterdag met z'n 8en en zondag 12 als ik mij niet vergis.

Groet,
Peter

Hopelijk wel weer bij Black Cobra? :p we willen geen herhaling van vorige skirm :p

Jep, is zeker de bedoeling dat we weer bij de Cobra's spelen!

Maar met een herhaling van de vorige keer bedoel je natuurlijk dat toen wij bij Ares speelde, Ares won :D

Groet,
Peter

Sorry dat ik het vraag, maar is er iemand bereid om zaterdag bij Bunker Hill even mee te kijken qua afstellen van de sight / hopup? Ik heb een stock G&G TR4-18.

Ik heb zelf niet de mogelijkheid om hem thuis te testen i.v.m. dat ik op een flatje woon en nergens een "range" beschikbaar heb voor een wat langere afstand.
Laatste keer had hij de neiging al vrij vroeg te gaan "hoppen" om vervolgens zeer scherp links of rechts te gaan.

No hard feelings uiteraard als je geen interesse in hebt :D

Ik ben er zaterdag met 2 intros dus zal wat druk zijn maar kan vast wel ergens wat tijd vinden om te helpen met afstelen:)

• Leuk
Waarderingen: Legendary
Niet te missen, jullie vlag haha.

Dan kom ik wel naar jullie toe.
Misschien wel fijner voor jou Rens, kun jij zaterdag op je 2 intro's focussen.

Ben enkel de zondag geweest en dat was een heerlijk warm dagje! Erg leuk om met de Ghost Warriors mee te doen, wanneer gaan jullie weer?
Aan het eind van de dag had het cobra team het verzet gebroken, of was dat toch de hitte ;)

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Was zeker een geslaagde dag! Leuk dat je met ons meedeed @Ernstjan ! Ook vanuit de andere jongens

Eigenlijk is er iedere maand wel een groepje van ons en volgende maand moeten we eigenlijk wel, want we zullen een rol hebben in de promotie van het volgende event

Maar het was idd (erg) warm... gelukkig had onze SL een positie in het bos onderhandeld tijdens het CO / SL overleg. We hadden een super start, zelf zat ik in jet begin nog wel wat te stoeien met m’n hop up ivm de net geïnstalleerde R hop, maar toen die eenmaal goed stond ging het weer als vanouds! Het was af en toe wat lastig om de spawnpoints te pakken te krijgen, maar langzaam konden we iedere keer een paar metertjes pakken en uiteindelijk Ares teruggedreven naar hun base. In de middag eigenlijk hetzelfde verhaal, maar toen zijn we denk wel een half uur bezig geweest om 2 man uit de snipertoren te krijgen! Toen we ze eenmaal hadden snapte we ook waarom er iedere keer best veel risico genomen werdt door de rest van Ares, want het waren beide HVT’s. Daarna Ares weer teruggedrongen naar hun base om rustig de deuren van een bunker eruit te kunnen blazen waar we een kaartje vonden van de locatie van een bom die we nodig hadden. Uiteraard aan de andere kant van het veld, maar gezien ons eerdere werk konden we daar relatief relaxed naartoe lopen .

Al met al een top dag gehad waarbij ik het gevoel heb dat er een erg hoog FairPlay gehalte was!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Ernstjan en Wijnand
Was zeker een geslaagde dag! Leuk dat je met ons meedee @Ernstjan ! Ook vanuit andere jongens

Eigenlijk is er iedere maand wel een groepje van ons en volgende maand moeten we eigenlijk wel, want we zullen een rol hebben in de promotie van het volgende event

Maar het was idd (erg) warm... gelukkig had onze SL een positie in het bos onderhandeld tijdens het CO / SL overleg. We hadden een super start, zelf zat ik in jet begin nog wel wat te stoeien met m’n hop up ivm de net geïnstalleerde R hop, maar toen die eenmaal goed stond ging het weer als vanouds! Het was af en toe wat lastig om de spawnpoints te pakken te krijgen, maar langzaam konden we iedere keer een paar metertjes pakken en uiteindelijk Ares teruggedreven naar hun base. In de middag eigenlijk hetzelfde verhaal, maar toen zijn we denk wel een half uur bezig geweest om 2 man uit de snipertoren te krijgen! Toen we ze eenmaal hadden snapte we ook waarom er iedere keer best veel risico genomen werdt door de rest van Ares, want het waren beide HVT’s. Daarna Ares weer teruggedrongen naar hun base om rustig de deuren van een bunker eruit te kunnen blazen waar we een kaartje vonden van de locatie van een bom die we nodig hadden. Uiteraard aan de andere kant van het veld, maar gezien ons eerdere werk konden we daar relatief relaxed naartoe lopen .

Al met al een top dag gehad waarbij ik het gevoel heb dat er een erg hoog FairPlay gehalte was!

Nice @Peter Boudewijn. Heb zaterdag heerlijk met jullie jongens gespeeld. Ging zoals altijd heerlijk. Leuke dat gehad met hun, in een vrije rol voor de Delta squad.
Dat van de trailer dat wist ik al, had ik al gehoord op zaterdag :). Hoop er volgende maand ook weer bij te zijn en weer heerlijk met jullie samen te spelen.

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn