3Division Operation Fist of Fury (25/26 Oktober)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rene
  • Startdatum Startdatum

Rene

Member
30 jul 2014
5
0
Trophies
1
<b>Even geleend van Peters Topic.</b><b>
</b><b>Operation: Fist of Fury is een vervolg op Operation: Thunderstruck.</b><br style="line-height: 19px;">
Aanvang en speeltijden:<br style="line-height: 19px;"><br style="line-height: 19px;">Vrijdag: 18:00 tot 23:00 Aankomst weekend spelers<br style="line-height: 19px;"><table border="0" cellpadding="1" cellspacing="1" width="512" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-weight: inherit; font-style: inherit; vertical-align: baseline; border-spacing: 0px; line-height: 19px;"><tbody style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-weight: inherit; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;"><tr style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-weight: inherit; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;"><td style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-weight: inherit; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: top;">
Zaterdag</td><td style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-weight: inherit; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">
7:00 tot 8:30 poort open

7:30 tot 8:30 FPS meting

9:00 Briefing

9:30 Spel aanvang</td></tr><tr style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-weight: inherit; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;"><td style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-weight: inherit; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: top;">
Tussen</td><td style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-weight: inherit; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">
12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)

16:30 Einde speeldag

20:30 Avondmissie</td></tr><tr style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-weight: inherit; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;"><td style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-weight: inherit; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: top;">
Zondag</td><td style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-weight: inherit; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">
7:00 tot 8:30 poort open

7:30 tot 8:00 FPS meting

9:00 Briefing

9:30 Spel aanvang</td></tr><tr style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-weight: inherit; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;"><td style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-weight: inherit; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: top;">
Tussen</td><td style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-weight: inherit; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">
12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)

16:30 Einde speeldag

Voor meer info check:http://www.3division.eu/Evenementen/2014-10-25/Bunker_Hill</td></tr></tbody></table>
Hier is het event in onze agenda: http://www.airsoftclubnederland.nl/events/bunker-hill/
Wie gaat er in het weekend?

Ik vier die zaterdag mijn verjaardag voor familie ;) Dus ik laat verstek gaan ben ik bang. Succes heren! Go get 'm! 

Niemand voor een heel weekend? Ben dan namelijk toch vrij dus als het mag van de vriendin dan wil ik wel een heel weekend! 

Zaterdag testskirm, heel veel zin in, maar dus helaas geen BH voor mij deze maand. :S

team Bonny&Clyde zijn van plan om het hele weekend te gaan als Bonny tenminste niet hoeft te werken op de zaterdag.

Ik ben er sowieso een van de dagen bij, misschien alletwee. Even afwachten want ik neem een vriend mee als introducé en we hebben allebei geen eigen auto dus we zijn afhankelijk van familie om een auto te lenen.

Hey, dat is gek. Ik wilde @Tim v D er op wijzen dat het 10-8  staat voor de regenwormen.
Maar ik dacht, laat ik dat eerst ff dubbelchecken, voor ik dingen de ether in slinger die niet waar zijn...
Blijkt dat ze de totaalstand hebben verwijderd dan de 3Division agenda. Te vernederend denk ik... ;)

De stand staat er nog steeds op hoor, links boven waar hij altijd al stond

De stand staat er nog steeds op hoor, links boven waar hij altijd al stond

Shhhhh, laat het me nou lekker inwrijven... ;)

P.S. Het staat er bij mij écht niet meer bij... (gg firefox)

Klopt,heb het net ook gezien toen ik ons inschreef voor komend weekend.

@vladimir ik ben al een keer bij bh geweest en toen speelde ik als SFRT, vandaar dat ik de term regenworm gebruik.

Gaaf,hoe meer ACN,hoe meer vreugd.Uit welke hoek van het land moet je komen Tim?

Noordwijk, vlakbij Leiden. Het is inmiddels bevestigd dat we het hele weekend gaan, hij mag de auto van zijn ouders meenemen. Een mooie kans om mijn nieuwe sniper uit te proberen!
Gaan er nog meer mensen het hele weekend? Het zou natuurlijk leuk zijn om in dezelfde squad te zitten.