3Division Operation Fist of Fury (25/26 Oktober)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rene
  • Startdatum Startdatum
Noordwijk.O.K.en jullie hebben al vervoer geregeld lees ik net.Komt dus helemaal goe.Wij hebben nog voor 1 persoon ruimte in de auto met de mededeling erbij dat wij vrijdagmiddag al om 15h30 uit Julianadorp vertrekken en het hele weekend blijven.Mocht er nog iemand om vervoer verlegen zitten bij ons in de regio of op onze route,dan kan hij/zij zich melden via deze topic of een p.b.tje.

Het opbouwen van de tent en de gezelligheid daarna is een deel van de beleving van Bunker Hill.Dat wil ik niet missen en mn buddy al heulemaal nie.

Nou, ik ben benieuwd. Tot nu toe heb ik pas een keer bij bh gespeeld en dat was maar een dagje. Het lijkt me inderdaad heel gezellig! Hou maar een plekje voor ons vrij?

Isgoe,maar ik hoop dat we niet te dicht bij de kantine staan want dan doe je s'nachts geen oog dicht.Enige optie is dan meedoen met de nachtbrakers.Nu maken die het ook niet al te laat maar ik ben een vroege vogel en zodra de haan kraait sta ik al achter het beest om hem de stuipen in de veren te jagen.Oja,tis haloweenweekend en dat belooft weer een prettig gestoorde nachtmissie.Vorig jaar hadden de leden van de organisatie een visagist in hun midden die hun schminkte tot zombies.Geweldig gedaan en kippenvel opwekkend toen we een donkere bunker inmoesten die ook nog eens vol rook hing om atributen buit te maken.Vol met zombies die bunker natuurlijk en er mocht binnen alleen gebruikt gemaakt worden van messen.Ik ben benieuwd hoe het er dit jaar aan toe gaat.

@vladimir Wow, ik zie net op je profiel dat jij ook een aw-308 hebt! Ik heb hem net nieuw. Zou je me vrijdag een beetje op weg willen helpen met afstellen van de hop-up en zo?

Ja,plastic oefen messen.Helaas staat dat nog op mijn verlanglijstje.En dan ga ik gelijk voor een bajonet voor op mijn M4.En natuurlijk help ik jou en iedereen die nieuw en/of problemen heeft met het 1 of ander graag.Wij zijn hier bij ACN 1 GROOTTE promotor van de sport.En mijn AW-308 is een onwijs gaaf apparaat,alleen jammer dat t barrel niet rechtuit wil schieten.Wel makkelijk als je iemand om een hoekje wilt raken.Inner barrel is volgens mij krom maar ik hoop dat de experts op B.H.er hun licht op willen laten schijnen.

Ja,ook van dat waardeloze merk ja.Daar koop ik dus voortaan niks meer van.Ik had een Dan Wesson waar op een gegeven moment de cilinder zoveel speling vertoonde dat hij er bijna uitviel.Ik had een shotgun die na 2 skirms volledig onbruikbaar was.De SLV-36-c van mijn vrouw waar na een paar keer skirmen de tandwielen in de rondte vlogen en de gearbox gereviseerd moest worden.En nu dan mijn AW-308 die om de bocht schiet.Nee,dan mijn King Arms M4.Absoluut top en volkomen probleemloos.Als je dan toch wat beters wilt maar niet de hoofdprijs wilt of kunt betalen,dan is dit het merk om op te letten.

Gister mijn M4 gereed gemaakt voor de nachtmissie komend weekend.

MomhnUN.jpg

O7YQAmM.jpg

Ziet er lekker bruut uit zo.Ik heb de lamp wel aan de andere kant van het vizier geplaatst want de schroef kwam tegen de behuizing.

Ziet er goed uit Vlad! Ikzelf beroep me liever op stealth en gebruik alleen een los zaklampje.
Ik zie meestal erg goed in het donker.

Hahaha nee, gewoon geen geld om voor vrijdag nog een tactical flashlight aan te schaffen :P

Jep,ik had er een paar cheapo op de kop getikt in frankrijk.
armata_PDT_22.gif
En ik heb net wat gaas voor de lamp geplaatst zodat hij niet meer zo opvalt.