5 juli Toothsquad met B&A: "Operation Dentist IV

haha mooi verslag ja! Maar dat klinkt echt als een typische Jarlam actie :p Dat weet ie altijd voor elkaar te krijgen ja! X'D Daarom is het zo jammer dat ie zo weinig mee gaat. En hij is natuurlijk heel erg gezellig :) 
 
voor hen die onze FB/site niet volgen de eerste foto's staan online op onze site onder media
 
hier een van de foto's welke bij ons op de site onder media te vinden zijn

DSCN2609_zps18fe4256.jpg
 
Mooie review Muis.

Nu ik er zo aan terug denk kan ik me nog herinneren dat ik tijdens een de briefing achter je stond, achter op je helm zag ik de naam muis staan en kon het niet laten de flauwe opmerking te maken ''zijn de muizen vallen al uitgezet'' :)

Niet denkende aan het feit dat er hier een Muis op het forum zit haha.

Weer een mooi dagje airsoften erbij.



Wat een bende intro`s zeg. Zoveel had ik zeker niet verwacht.

Zowel mensen met huurkit als mensen met een eigen replica die voor het eerst speelden.


Leuk om zo toch weer nieuwelingen op weg te helpen in het airsoft wereldje.

Zo meerdere mensen geholpen met hun hop up af te stellen, magazijnen uitwisselen kijken wat wel en wat niet lekker werkt, andere kleine dingetjes oplossen.



Het weer was zeker een stuk slechter dan de verwachting was, maar ik moet wel zeggen dat als je 1 keer in je outfit daar bezig bent je er toch weinig van aan trekt en er je voordeel uit probeert te halen.



Enkele leuke acties gehad met enkele team genoten en uiteraard een super actie met wie anders dan mijn dubbelganger Eviltwin :)

Ook leuk om zo weer een ACNer te leren kennen Jarlam.



Ik vond de missie en de verhaallijn die er achterzat zeker niet verkeerd.
Sommige dingen hadden wel wat duidelijker gemaakt mogen worden, maar ik neem aan dat dit vergeten was als gevolg van het vergeten briefing papiertje ;)

Die dochter was wel knijters goed verstopt zeg.

Evil en ik zijn er beide minimaal 3 keer tot op een meter na langs gelopen, maar dit hielt de missie zeker eg spannend.

Iedereen bleef maar zoeken en zich af vragen of het tegengestelde team misschien die pop al gevonden had.

Dit hielp zeker bij de motivatie om nog een keertje dat rondje te lopen om toch die dochter eerder te vinden dan de vijand.



@slaydo
Volgens mij heb ik een keer wat bot naar je gereageerd na dat je me teamkillde.

Mijn excuses hier voor, maar ik was het geteam kill echt zat.

Ik ben werkelijk waar nog nooit zo vaak geteamkilled, MINSTENS 7X en zeer waarschijnlijk vaker dan dat.

Tuurlijk had ik me beter in kunnen houden en gewoon weg moeten lopen maar dat was even de wel bekende druppel in de emmer.



Toothsquad en alle andere aanwezigen bedankt voor de Skirm.



Greetings
 
@Twinfromhell, ik snapte je reactie helemaal. Ik had al helemaal zoiets van ai ai ai ai. Het is moeilijk om soms je vriend van je vijand te scheiden. My bad dat ik je teamkillde.

Het was zeker een leuke dag en ik heb veel geleerd. Heb ook geprobeerd R.A.D. van de videos van Jan toe te passen wat soms wel en soms niet lukte :p

@Jan, bedankt voor je videos. Ze zijn zeker van pas gekomen en ga ermee door, het helpt de beginnende airsofter heel erg.
 
Leuk om te horen @Slaydo :D Dat was de bedoeling er achter. Tof :D 
 
onder toothsquad.nl/media en dan bij de youtube filmpjes (of zoeken op youtube) staan nu ook de filmpjes die opgenomen zijn met mijn helm cam. binnenkort misschien nog ook nog wat filmpjes van andere cam