5 Juni Balls & Arrows

Toppie Vladik.
Let op de ACN-patches bij B&A.
Er zijn 2 ACN leden aanwezig tot nu toe.
Sluit je gerust bij ons aan.
Kan je ons leren kennen en we creeren gelijk een leuk team voor die dag. ;)

Ik haak ook aan, weer is te mooi om dit te laten schieten. Zie jullie zondag

Kom net terug uit Noorwegen en meteen de laatste plek meegepikt! tot zondag!

Als iemand nog vervoer zoekt ik heb ruimte genoeg. Dit is mijn route dus laat maar weten als je mee wilt rijden!

Ik neem aan dat ze bij B&A een bevestiging email sturen als je gereserveerd hebt? Ik heb namelijk nog niks ontvangen en ik moet toch wel een stukje rijden. Niet dat ik daar aankom en weer terug kan.

Tijs ik hoop je beseft dat je verkeerde locatie hebt?

En ja je hoort een bevestigingsmail te krijgen. Je kan ook controleren via website zelf of je ingeschreven staat.

@Vladik Bedankt! maar hoezo de verkeerde locatie? morgen 5 juni bij Balls and arrows toch of zie ik het nou helemaal verkeerd?

@Tijs Je staat midden in Lelystad genavigeerd, omdat je waarschijnlijk gewoon ''lelystad'' heb ingevuld en niet het werkelijke adres. Dat dacht @Vladik denk ik.

Hoelaat gaan de hekken bij Balls and Arrows open morgen?

Wij zullen er even voor 8en zijn.
meestal is er dan al iemand van de orga.

Het is bij Balls and arrows aan a6. Misschien weet je waar je moet zijn.

@Vladik Ja dat snap ik. De route was gewoon even snel gedaan zodat men weet hoe ik rij als er ooit iemand mee wou liften :) . Mijn fout sorry.

Haha sorry..soms komt het voor dat maps je ergens anders naar toe sturen.

ik wou dat ik erbij kon zijn :(
Maar 19 juni gaat er ook een club dus dat wordt wel leuk :smiley:

Vladik;22748 zei:
Waar zitten jullie eigenlijk. Ik heb blauwe bandje

Ehh,dan hebben we dus gezellig de hele dag op je lopen schieten.
Maar desondanks gefeliciteerd met de dagoverwinning van team blauw.
10 punten verschil maakt dat wij roden ons diep moeten schamen maar ik persoonlijk heb een gevoel over mij alsof ik vandaag de jackpot gewonnen heb.
Heerlijk gespeeld en mijn UMP deed het zo geweldig dat de ene hit na de ander elkaar opvolgden.
En het bereik is net zo goed als van mijn M14 maar veel accurater door de precission barrel en mijn speciale hop-up.(die wel heel erg slijtage gevoelig is)
In de ochtend samen met Harco 1/3 deel van de gewonnen missies van team rood op onze naam gezet.(was top Harco,gauw weer)
Tijs,mooie kar had je mee man.
Wauw!
En iedereen die ik nog niet genoemd heb,allemaal hartelijk bedankt voor weer een onvergetelijke skirmdag.
:D

Bij mijn APS M4 was (waarschijnlijk) de zekering doorgebrand en toen zat ik daar :( Maar ik kon nog niet eens voor gereedschap vragen en ik kreeg de mp5 van @Vladimir al in mijn hand gedrukt! nogmaals bedankt want zonder moest ik pistol only en dat is ook niet alles :D . Veel leuke gezellige mensen ontmoet, het was helemaal top! bedankt!

@vladimir De volgende keer dat we elkaar weer zien, rijden we (als het mooi weer is) even een rondje ;)

Het was heel leuk om weer eens te spelen. Team rood had soms momenten met slechte communcatie. Spelers waren gericht op 1 plek terwijl aan andere kant blauw aan kwam.

Halve ochtend met die jerrycans lopen zuilen, dwars door vijandelijke linies en terrein, haha geweldig. Bedankt voor de top dag

Het was een top dag,ondanks de warmte,en dat we verloren hebben,
en idd leuke mensen ontmoet, zoals @Tijs ,die ik ff blij kon maken met mijn side-arms,maar helaas liep hy naar het verkeerde veld,
en @Ezra, of @Esra , je was erg happy dat je bb's van me kreeg,en je smile op je gezicht dat je met myn scar mocht knallen,maakte myn dag goed,
ik heb enorm genoten,het veld was erg groot geworden,en was myn orientatie soms kwyt in het allernieuwste gedeelte,
en heb zelfs nog een zooi hits gemaakt,zowaar,
mannen bedankt voor deze super dag,ook aan de italiaan,die hier niet byzit,en aanhet stelletje wat meedeed,
op naar weer zulke fyne skirms,
heb er zin in