6 augustus Critical Hit!

ChaoSState

Well-Known Member
12 jan 2016
1.374
955
Trophies
21
Aanstaande zaterdag 6 augustus ga ik met nog wat forumleden naar Ulicoten.
Wie heeft er zin om mee te gaan? :D

Mensen die gaan:

ChaoSState
Rebelattack
DaFencer (misschien)
PimDSLR
Dedokterd +2

Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook met een maat van mij. Wordt tevens onze eerst skirm dus we zijn benieuwd.

Ik zit er ook aan te twijfelen om te gaan. Met mijn nieuwe sniper dan denk ik.

nog een vraagje, is het de bedoeling dat je er echt om 8 uur bent of kan je later aanhaken of evt. eerder vertrekken (puur voor info)

dedokterd;24543 zei:
nog een vraagje, is het de bedoeling dat je er echt om 8 uur bent of kan je later aanhaken of evt. eerder vertrekken (puur voor info)

Zover ik weet zijn er meerdere tijden dat je met de huifkar naar het veld kan worden gebracht, maar mogelijk dat een ACN lid die bij de intro skirm was het nader kan toelichten. Wordt voor mij ook de eerste keer daar komende zaterdag.

@dedokterd @PimDSLR vooral doen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd ^^

Bij vragen gewoon even de orga mailen of bellen en je krijgt meteen de juiste antwoorden! @dedokterd

Dark forest is echt een aanrader. Gister en eergister geholpen met het bouwen van een dorp in het bos, gaat er leuk uitzien :)
ekt jammer dat ik dus vrijdag avond op vakantie ga .....

er vertrekken om 3 tijden huifkarren (lopen kan ook maar is best een wandeling!)
maar aangezien ik standaard de eerste huifkar neem en terug altijd loop met mijn gear, weet ik die tijden niet uit me hoofd.
als je er om half 8 bent heb je gegarandeerd 1 van de 3 karren :)

om 10 uur willen ze iedereen de chrono door hebben gehad om te starten!

Dat wordt nog een feest met mn enorme koffer xD
Of is het de bedoeling dat je met vest en al in de huifkar stapt?

@ChaoSState Zelfde hier :D
Toen ik er was zat iedereen helemaal in full gear in de huifkar, je kleed je om in een stal/loods, vanaf daar vertrekt de huifkar. De replica's mogen pas te voorschijn komen in de safety.

Ik heb me aangemeld en kom met 2 maten, we zijn er rond half 8 dus komt goed!

ChaoSState;24565 zei:
Lol, en hoe neem je dan je lunch/bb's/accu's enzovoort mee?

dat zit toch gewoon in een tas.. dat kun je dus gewoon meenemen naar de safety..

@ChaoSState Je mag gewoon je koffer/tas met spul mee nemen. Alles wat je nog nodig hebt, de rest laat je daar liggen. Want je komt niet meer terug voor het einde.

Ik ga het wel zien ^^ Ik heb er iig erg veel zin in aangezien iedereen altijd zo positief is over dit terrein.

Idem hier. Ik loop in volledig Russische outfit rond met een AK ^^
Dus dan heb je me zo gevonden :P

@ChaoSState Netjes! Ik in een RAID/GIGN swat uitrusting met een grote sniper, dus voor mij geld hetzelfde :D

Mwep mwep had gehoopt dat ik in mijn M/84 Pletsløring camo kon lopen, maar de blouse valt te groot uit :(. Ach ja dan maar half met broek en vest aan XD of ik ga nog in multicam komen en dat ik wacht tot eind augustus voordat ik mijn nieuwe camo ga gebruiken.

Ja, gewoon in je broek stoppen ;) ik moet ook wat camo hebben voor buiten locaties. Zwart is niet de beste optie.