6 augustus Critical Hit!

Valken 0.28 is idd ook niet al te beste kwaliteit. Daar heb ik wel jams en misfeeds van gehad.
Tegenwoordig gebruik ik ASG openblaster bb's en dat bevalt me prima. Vind persoonlijk weinig verschil tussen greendevil of XP of asg. De reden dat ik overgestapt ben naar ASG is dat de kleur van EP veranderd is.

Sander;24662 zei:
Valken 0.28 is idd ook niet al te beste kwaliteit. Daar heb ik wel jams en misfeeds van gehad.
Tegenwoordig gebruik ik ASG openblaster bb's en dat bevalt me prima. Vind persoonlijk weinig verschil tussen greendevil of XP of asg. De reden dat ik overgestapt ben naar ASG is dat de kleur van EP veranderd is.

Valken is heel erg achteruit gegaan sinds dat ze van fabriek zijn veranderd. Domme zet in mijn ogen, want de .36 bio markt hadden ze zo goed als voor zichzelf, maar ja als de demand hoger is dan de productie capaciteit dan moet je wat. Ik zelf ben iemand die gewoon lui is en omdat velen zeggen dat greendevil goed is en ik werkelijk nu zelf ondervind dat ik er geen problemen mee heb of rare afzwaaiers dan blijf ik maar bij green devils voor nu. Misschien binnenkort als ik een beetje een gevoel heb met hoe de green devils horen te schieten, om dan eens weer te kijken naar extreme precision die ik nog heb liggen en inderdaad de ASG Bio blasters want daar hoor ik ook altijd goede verhalen over.

EDIT:

Ik ben er morgen al rond half 9 en zal rond lopen in een M/84 Pletsløring broek, boonie hat en vest en een groen T-shirt, mijn camo BDU shirt was een maat te groot dus die moest ik terugsturen D:. Heb een ICS UK1R (M4 style) replica. Ik zal wel even wachten op jullie voordat ik de kar op spring :).

Heb Precision en heb er goede ervaringen mee, schieten lekker, ook door upgrade replica's. Had eerst 101 inc, maar loop nu ver om dat merk heen. Wat een bagger.

In compleet zwart met een Remington MSR dus kan niet missen. Ben er ook al rond 8:00 a 8:30. Tot dan!

Rebelattack;24645 zei:
@Jan een groot deel wil ook het laatste weekend van augustus gaan tijdens de weekend skirm van bunker hill, misschien kan je dan :).

Dan heb ik een vrijgezellenfeest! Of het dan slim is de andere overgebleven dag van het weekend te gaan durf ik nog niet te zeggen... ;)

Jan;24686 zei:
Rebelattack;24645 zei:
@Jan een groot deel wil ook het laatste weekend van augustus gaan tijdens de weekend skirm van bunker hill, misschien kan je dan :).

Dan heb ik een vrijgezellenfeest! Of het dan slim is de andere overgebleven dag van het weekend te gaan durf ik nog niet te zeggen... ;)

Haha ik weet genoeg @Jan is de laatste zondag van deze maand brak :P.

PS: @dedokterd ik heb je vandaag gemist of was ik nou gewoon blind? Edit: Blijkbaar wel want Chaosstate had je wel gespot.

Het was weer een geslaagde dag met een hoop actie, nog meer snipers, een paar keer flink onderuit gaan en een paar super hits.

Het terrein is echt leuk en gevarieerd. Ik heb een loopgraaf in aanbouw gezien die me deed watertanden en de Marshalls en organisatie zijn echt relaaaaaaax.
Oja, en de VIP die je uit het niets met een mes aanvalt *wtff xD*

Hier ga ik zeker vaker heen!

Was idd een mooie dag! Het weer zat goed mee, ben alleen helemaal lek gestoken :tongue: Verder nog een mooie snoekduik head first een loopgraaf in. Met fijne mensen gespeeld (op wat huurders na) Al met al een superdag.

Was mijn eerste keer maar ik ben hooked! Ook een dikke pluim voor de organisatie.

dedokterd;24729 zei:
Was idd een mooie dag! Het weer zat goed mee, ben alleen helemaal lek gestoken :tongue: Verder nog een mooie snoekduik head first een loopgraaf in. Met fijne mensen gespeeld (op wat huurders na) Al met al een superdag.

Was mijn eerste keer maar ik ben hooked! Ook een dikke pluim voor de organisatie.

Ik denk dat ik je door al de huurders in Multicam ben misgelopen XD.

Ik denk dat ik je door al de huurders in Multicam ben misgelopen XD.

Dat zou zo maar kunnen haha. Ik had ook niet mijn booniehat op maar een groen met bruine pet.

En ik keek juist naar een boonie hat :P
Ik had het moeten zien aan die AK. Ik zag je in de safety en dacht: hee een AK! Maar toen zat je al in het andere team :P
Ik ben ook head first in een loopgraaf gedoken, maar mn AK is nog helemaal heel, behalve wars stukjes van het magazijn xD

Bij mij was alles heel gelukkig behalve wat last van mijn elleboog. Had jij die AK74u? Zoja, wat voor eentje is het precies?

Ik heb een Cyma AK74u met wat upgrades.
Deze week hoop ik mn E&L akm op te halen.
Maar de Cyma is verder prima en erg stevig.

Tof dat het bevallen is heren! Critical Hit is inderdaad een leuke organisatie :D