6 november Balls and Arrows

ChaoSState

Well-Known Member
12 jan 2016
1.374
955
Trophies
21
6 november ga ik weer een keertje B&A doen.
Ik ga zelf met een intro (m'n vrouw) en m'n team.
Wie gaat er mee?

Mensen die meegaan:

ChaoSState +1 intro
Strelok
Stey
Rebelattack (misschien)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
We zijn een beetje van plan om met drie nieuwe te komen is het daar een beetje op te pakken of is het daar te hectisch voor?
En nog tips kwa kleding word al wat frisser en we weten niet wat te verwachten.
Alvast bedankt

@Ximinter Balls & arrows is een prima locatie om het spel door te krijgen en te wennen aan het tempo. Verder is men meestal ook erg bezig met FairPlay en zijn de Marshalls erg oplettend.

Wat @Stey zegt. B&A is een heel erg newbie-vriendlijk veld, maar als ervaring speler kun je er ook je lol uit halen. Bied gewoon erg veel aan, voor ieder wat wils.

Ook ik ben van de partij, met een beetje mazzel als ZNG soldaat :D

• Leuk
Waarderingen: ChaoSState
@Ximinter je kan daar idd prima beginnen, ik heb er ook mn eerste skirm gedaan.
En voor de temperatuur even de weersverwachting in de gaten houden. Ik zou wel wat extra meenemen, en zeker voor als de skirm afgelopen is. Anders sta je met je bezwete lijf stil in de kou.

Het zou wel nice zijn als we een ACN forum squadje kunnen samenstellen!

• Leuk
Waarderingen: Stey
Dat is ook het idee :P Mn team gaat ook mee en een paar andere mensen die ik ken, dus we zijn al met een man of tien.

• Leuk
Waarderingen: Stey
Komt goed! Ik zit een beetje krap en moeilijk qua tijd op dit moment maar zodra ik weer meer tijd heb, gaan we elkaar vast eens treffen!

Was een heeerlijk skirmpje inderdaad! Mooie acties en man man, wat speelt dat lekker zonder helm en zware vesten 0.o

HVO.jpg