Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Morgen hoop ik er rond kwart over 8 te zijn. Als er plek is dan ga ik gewoon naar onze standaard plek onder het houten dak. Ik heb een grote oranje koffer en twee dames bij me mochten jullie me zoeken =P
Was weer een lekker dagje ondanks dat ik als enige van hier in team rood terecht kwam en de rest in blauw zat xD
En gewoon ff eens een dagje geen missies naar gewoon lekker knallen en mooie hits maken ^^
Kittyyyyy! Ik herkende je niet gelijk, sorry!
Was leuk, @Camilo ... niet het rushen wat je dacht denk ik, maar gewoon lekker relaxt dagje knallen.
Bedankt @ChaoSState, dat je in het andere team ging... hadden we tenminste iets om op te jagen
Kittyyyyy! Ik herkende je niet gelijk, sorry!
Was leuk, @Camilo ... niet het rushen wat je dacht denk ik, maar gewoon lekker relaxt dagje knallen.
Bedankt @ChaoSState, dat je in het andere team ging... hadden we tenminste iets om op te jagen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.