8,4v 1200mAh stick opladen

Martinolie4

Well-Known Member
25 feb 2018
421
148
Trophies
11
Ff een vraagje..mss een domme,maar toch..ik heb vandaag mijn eerste replica binnen gekregen van taiwangun.com en nu wil ik de batterij opladen,maar heb eigenlijk geen idee hoelang dit moet haha..het is een 8,4v 1200mAh stickbatterij en ik laad em op met het meegeleverde cyma opladertje
 
Op de oplader staat een output mAh. De 1200/de aangegeven output en dan komt je aantal uur eruit als je accu compleet leeg zou zijn
 
Ah ok nice! Bedankt voor de info...pfff,dan moet ie 4 uur aan de lader...enig idee hoelang ie dan meegaat? Voordat ie weer leeg is,bedoel ik
 
Daar durf ik geen antwoord op te geven. Ik heb nog geen replica of nabv pas. Ik ga de 14de op intro.
 
Als het standaard rekensommetje op 4 uur uitkomt, mag je met nicd en nimh zeker 4,5 uur laden.
 
Daar durf ik geen antwoord op te geven. Ik heb nog geen replica of nabv pas. Ik ga de 14de op intro.
Gaaf! Ik ben zelf ook pas 1x geweest..naar n skirm&learn dag bij balls and arrows..was meteen om! Vlgd dag nabv pas aangevraagd etc..vandaag mn eerste replica ontvangen..dus nu gaat de gekkigheid ècht beginnen haha
 
Ok dan..dan houd ik 4,5 aan..in pcpe kan je ze ook niet ""overladen" toch?
En nu ik toch een "airsoft veteraan" spreek..;)
Ik heb bij mijn AKS 3 midcaps gekocht..maar ben een speedloader vergeten te bestellen..is er n manier om de mags toch te vullen, voor zover jij weet?
 
Het is echt een enorm gepriegel om midcaps te laden zonder speedloader. Dat is het gewoon echt niet waard. Speedloader kost letterlijk nog geen 2 euro vaak en scheelt je enorm veel gevloek en tijd.
 
Mmh, heb je nog een oude loop liggen?
Anders die vullen en doorduwen met een cleaning rot.
Maar als je niet heel verlegen bent, kun je het ook vragen aan de gene naast je. Is vast geen probleem ;)