A.C.N. noobie

Ties

Well-Known Member
1 aug 2014
425
164
Trophies
13
Hallo airsofters,Mijn naam is Ties Charpentier, ben 22 jaar en ik woon in Den Dungen(vele van jullie zullen dat kennen als Maaskantje).Ik heb ergens in 2008 voor het eerst een filmpje gezien van airsoft en sindsdien ben ik steeds antoesjaster geworden over de sport.In de tussentijd heb ik mijn nodige huiswerk gedaan en ben geen totale noob als het gaat om repica's/upgrades(in theorie haha).Het afgelopen jaar is het tactische aspect en team verband mij meer gaan interesseren, ik zit ook sins een half jaar bij een battlefield 4 clan waar ik veel plezier mee heb, een succes volle flank actie is zo geweldig!
NABV pas heb ik, chest-rig en AA ook, SR-25 van P&J(A&K) met IR-hop(zelf gedaan). Ben nog wel zoekende naar een sidearm.Als er nog team's zijn die een marksman/spotter voor een sniper zoeken laat me weten, dan vervul ik die rol met alle plezier!
See y'all on the battlefield!
 
Bekende naam! Toevallig familie in oud-heusden wonen? Welkom by the way.
 
Haha bij de NABV vroegen ze ook al of ik familie was van, maar nee geen directe Charpentier's, zegt Tegenbosch jou iets?
 
Nope tegenbosch zegt me weinig, de familie charpentier is wel een bekende naam in oud-heusden ;-)
 
@Doron Het schiet goed maar ik heb nog niks anders in mijn handen gehad dus kan dat niet echt beoordelen. Maar eh die (I)R-hop die ik er in heb gezet vergroot wel ff de effective range met flink wat meters.