D Daqn Active Member 18 aug 2020 44 8 Trophies 3 5 jan 2021 #21 Oke oke klinkt goed nu weet ik nog steeds niet of ik voor de amoeba of krytac zou moeten gaan haha beide worden wel positief aan gegeven
Oke oke klinkt goed nu weet ik nog steeds niet of ik voor de amoeba of krytac zou moeten gaan haha beide worden wel positief aan gegeven
Mistacal Active Member 3 nov 2020 25 36 Trophies 3 5 jan 2021 #22 Tsja 190 vs 380 in euros, de vraag is of het 2x zoveel waard is voor je. Vergeet niet dat de Trident meer een PDW/CQB versie is en de Amoeba minder vanwege de lengte. Dit kan meespelen in je keuze.
Tsja 190 vs 380 in euros, de vraag is of het 2x zoveel waard is voor je. Vergeet niet dat de Trident meer een PDW/CQB versie is en de Amoeba minder vanwege de lengte. Dit kan meespelen in je keuze.
Oxid Member 25 okt 2018 8 1 Trophies 3 5 jan 2021 #23 Ik heb een Krytac PDW MK2 liggen, super apparaat alleen niet mijn ding. Ik heb een verkoop topic hier op het forum.
Ik heb een Krytac PDW MK2 liggen, super apparaat alleen niet mijn ding. Ik heb een verkoop topic hier op het forum.
D Daqn Active Member 18 aug 2020 44 8 Trophies 3 5 jan 2021 #24 Oxid zei: Ik heb een Krytac PDW MK2 liggen, super apparaat alleen niet mijn ding. Ik heb een verkoop topic hier op het forum. Klik om te vergroten... Oh dat klinkt best goed ik moet alleen eerst sparen hier voor.
Oxid zei: Ik heb een Krytac PDW MK2 liggen, super apparaat alleen niet mijn ding. Ik heb een verkoop topic hier op het forum. Klik om te vergroten... Oh dat klinkt best goed ik moet alleen eerst sparen hier voor.