Aangenaam ik ben Niels

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tuyn
  • Startdatum Startdatum

Tuyn

New Member
10 feb 2016
1
0
Trophies
1
Hej goedenmiddag, ik ben Niels Tuyn, de meeste noemen me gewoon Tuyn.
ben tijd geleden met een maat naar belgie geweest om te airsoften, wij waren allebij helemaal verkocht vanaf moment 1.

Ik ben Niels Tuyn
26 jaartjes jong
wonend: in Hillegom
school : ict opleiding gedaan.
werk: momenteel geen. door medische redenen.

had ACN een bericht gestuurd via facebook met de vraag of hij mij kon helpen met het vinden van een ump.
(mijn vraag was eigenlijk waar ik het beste vanuit nederland airsoft wapens kan halen)
nu stel ik mezelf voor, daarbij stel ik ook gelijk een vraag.

graag zou ik ook een goeie plek willen weten om gear te halen.

ik ben een beginner dus elk advies is welkom.

iemand had mij al wat advies gegeven maar weet niet of dit een goed product is.
weet ook niet of ik een link mag posten.
http://gunfire.pl/product-eng-1152203385-H-K-UMP-sub-machinegun-replica.html
dit was degene die ik in gedachten had.

hopelijk kan iemand mij advies geven.
allemaal nog een fijne dag! groet Niels

Ha Niels, van harte welkom! Leuk dat je je ook in de wondere wereld van Airsoft wilt storten.
We hebben het hier nooit over wapens, dat zijn die dingen waar mensen elkaar dood mee schieten, maar we hebben het over replica's ;)
Gunfire is een goede webshop dus ga er vooral eens goed kijken. Zeker voor beginners is er heel veel keus.
Voor gear kan je er ook terecht en anders ook op oa Taiwangun.com. Je kan ook eens langs de dump gaan, daar kan je van alles halen voor weinig geld.
Ik weet niet of je al lid bent van de NABV, want zonder pas mag je geen replica kopen of bezitten.
Rest me niks anders dan je heel veel plezier te wensen en hopelijk tot gauw eens op een skirm! :smiley:

onwijs bedankt CHAoSState!
ik bedoelde ook eigenlijk replica's ;)
ja bij de dump wou ik zoiezo al langsgaan. dus dat is een erg goeie tip.