Aangenaam ik ben Niels

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tuyn
  • Startdatum Startdatum

Tuyn

New Member
10 feb 2016
1
0
Trophies
1
Hej goedenmiddag, ik ben Niels Tuyn, de meeste noemen me gewoon Tuyn.
ben tijd geleden met een maat naar belgie geweest om te airsoften, wij waren allebij helemaal verkocht vanaf moment 1.

Ik ben Niels Tuyn
26 jaartjes jong
wonend: in Hillegom
school : ict opleiding gedaan.
werk: momenteel geen. door medische redenen.

had ACN een bericht gestuurd via facebook met de vraag of hij mij kon helpen met het vinden van een ump.
(mijn vraag was eigenlijk waar ik het beste vanuit nederland airsoft wapens kan halen)
nu stel ik mezelf voor, daarbij stel ik ook gelijk een vraag.

graag zou ik ook een goeie plek willen weten om gear te halen.

ik ben een beginner dus elk advies is welkom.

iemand had mij al wat advies gegeven maar weet niet of dit een goed product is.
weet ook niet of ik een link mag posten.
http://gunfire.pl/product-eng-1152203385-H-K-UMP-sub-machinegun-replica.html
dit was degene die ik in gedachten had.

hopelijk kan iemand mij advies geven.
allemaal nog een fijne dag! groet Niels

Ha Niels, van harte welkom! Leuk dat je je ook in de wondere wereld van Airsoft wilt storten.
We hebben het hier nooit over wapens, dat zijn die dingen waar mensen elkaar dood mee schieten, maar we hebben het over replica's ;)
Gunfire is een goede webshop dus ga er vooral eens goed kijken. Zeker voor beginners is er heel veel keus.
Voor gear kan je er ook terecht en anders ook op oa Taiwangun.com. Je kan ook eens langs de dump gaan, daar kan je van alles halen voor weinig geld.
Ik weet niet of je al lid bent van de NABV, want zonder pas mag je geen replica kopen of bezitten.
Rest me niks anders dan je heel veel plezier te wensen en hopelijk tot gauw eens op een skirm! :smiley:

onwijs bedankt CHAoSState!
ik bedoelde ook eigenlijk replica's ;)
ja bij de dump wou ik zoiezo al langsgaan. dus dat is een erg goeie tip.

mijn lidmaatschap met de NABV ga ik regelen zodra ik het bedrag bijna rond heb om mijn gear te halen.

lijkt me erg leuk om je eens te ontmoeten op het speelveld! bedankt voor het goeie advies.

Hey Niels! Wat toevallig, ik ben opgegroeid in Nieuw-Vennep :).
Welkom allereerst!
Ik ben zelf van plan mijn gear van http://begadishop.eu/ te halen, die hebben ook erg mooie spullen voor een niet al te hoge prijs.

Groet,
Justin

Hallo Tuyn, Welkom op dit forum!

taiwangun.com en gunfire.pl zijn inderdaad wel aanraders voor beginner. Ze zijn goedkoop, maar leveren te gelijke tijd wel een redelijke service (naar mijn mening is de service van GF beter).

Mocht je toch liever het spul even vast willen houden voordat je het koopt, dan is Unit13 net over de grens een aanrader!

De Umarex UMP raad ik trouwens af.. Mn broer heeft er 1 gehad. Het apparaat heeft het de eerste paar skirms netjes gedaan. Leuk bereik, en schiet precies. Maakt ook een herrie als of je met 9 mm aan het schieten bent, wat best indrukwekkend is.

Maar daarna begon hij problemen te krijgen met de trekker (schoot niet of schoot dubbel ect..). Het ding is 3x terug geweest naar Umarex, maar konden telkens niks vinden.
De laatste keer hebben ze zelfs kosteloos een nieuw underbody + gearbox geleverd (opzich wel netjes) maar ook dat werkte niet. Tevens duurde het elke keer 3 a 4 maand voordat de replica terug was. Het kan natuurlijk een maandagmorgen product geweest zijn, maar naar mijn menig duurt ook de service gewoon te lang.

Als je het geld er voor hebt, zou ik eerder voor de G&G gaan. Al heb ik daar geen ervaring mee, maar de kwaliteit van G&G is doorgaans prima.

Je kunt natuurlijk ook de umarex nemen en denken van "ach, is toch niet zo duur. Ik trek hem zelf wel uit elkaar als er wat is. Dan leer ik er ook nog wat van" ;)

Eviltwin-NL thanks voor het advies, jammer om te horen. aangezien dit de replica is die ik graag wil, maar bedankt voor de eerlijkheid!

opzich heb ik er geen problemen mee om het uit elkaar te halen en er wat van te leren.
maar je zorgt er wel voor dat ik twijfels krijg.

zodra ik er meer over weet zet ik hier nog wel een post onder.

toch bedankt voor de info, groet niels

Hey welkom Tuyn,
Ik zie dat je het forum gevonden hebt en ook al wat tips.
Mooi!
Groet
Sander

Betreft gear heb ik veel op ebay gekocht. Is vaak goedkoop en redelijke kwaliteit, hier en daar een uitzondering..

welkom,

veel plezier in de sport, ik hoop dat je het erg naar je zin gat hebben.
en hillegom, dat is aardig dichtbij :)

Trouwens, redelijk bij jou in de buurt zitten wat leuke dumps: in Nieuw-Vennep en Katwijk. En in Nieuwkoop zit een Schietsport winkel met best veel keuze aan AA's, dan kun je wat vasthouden en bekijken.
Bekijk ook ons overzicht van winkels op onze site, daar vind je er nog meer.
Veel plezier met de zoektocht.

Welkom Niels,

Veel plezier in de wondere wereld van Airsoft!

Wie weet tot op het veld!