Aanmelden Airsoft bazaar Zonder nabv

Dazuth

New Member
7 sep 2024
1
0
HoI mensels
Even een vraag
Vorig jaar heb ik mijn nabv op moeten zeggen wegens te weinig tijd voor de hobby
Toen het meeste weten te verkopen voor het eind van het jaar op een paar dingen na
Die wilde ik nu graag verkopen maar ik kan geen account meer maken aangezien mijn NABV nummer niet meer geldig is
Hoe nu verder?

Alvast bedankt!
 
Heb of ken je mensen met een nabv lidmaatschap? Eventueel zou je deze mensen kunnen vragen spullen voor je op de site te zetten.
Een tweede optie is opnieuw lid worden van de nabv. Krijg je een nieuw nummer en pas. Helaas kost dit dan wel €75
 
HoI mensels
Even een vraag
Vorig jaar heb ik mijn nabv op moeten zeggen wegens te weinig tijd voor de hobby
Toen het meeste weten te verkopen voor het eind van het jaar op een paar dingen na
Die wilde ik nu graag verkopen maar ik kan geen account meer maken aangezien mijn NABV nummer niet meer geldig is
Hoe nu verder?

Alvast bedankt!

Hey hallo,

gaat het hier dan om gear of Replica's?
Gear kom je altijd op marktplaats nog kwijt
Replica's er zijn winkels die soms ook de optie bieden om het op te kopen. (daarbij moet ik wel zeggen zelf geen ervaring mee).
anders zou ik persoonlijk in deze situaties kijken of ik het via iemand die wel een NABV heeft verkopen. oude teamgenoten etc.
en anders hier op het forum gooien.

hoop dat je hier iets aan hebt.

#TeamCrazyPotatoes
#PotatoAim