D drijfhuis Member 30 aug 2015 5 0 Trophies 1 3 sep 2015 #1 beste, en vast domme vraag ik heb mij via de website van balls and arrows aangemeld voor een open skirm ik ga dus ook replica's vervoeren, moet ik nu op de nabv website mijzelf ook aanmelden? zo ja, hoe dan het wil me niet lukken! alvast bedankt!
beste, en vast domme vraag ik heb mij via de website van balls and arrows aangemeld voor een open skirm ik ga dus ook replica's vervoeren, moet ik nu op de nabv website mijzelf ook aanmelden? zo ja, hoe dan het wil me niet lukken! alvast bedankt!
G Guest 3 sep 2015 #3 Dankjewel voor de vraag en het antwoord. Ik ga zondag voor het eerst naar CQB-City en had hetzelfde probleem.
Dankjewel voor de vraag en het antwoord. Ik ga zondag voor het eerst naar CQB-City en had hetzelfde probleem.
G Guest 3 sep 2015 #5 Dan treffen we elkaar daar! Ik loop in iedergeval met mijn multicam coyete loadout de noob uit te hangen
Dan treffen we elkaar daar! Ik loop in iedergeval met mijn multicam coyete loadout de noob uit te hangen