AAP01/Glock compatibility

Thomas_vo

New Member
1 dec 2024
1
0
Hoi allemaal,

Ik ben redelijk nieuw binnen de airsoft wereld (zo'n 1.5 jaar) en ik wil mijn Glock 45 gen 4 wat aanpassen, nu zijn hier niet veel onderdelen voor te vinden, ik wil er namelijk een mag well en compensator op zetten. Nu heb ik voor de AAP01 wel veel magwells e.d. gezien maar ik kon niks vinden of dit eventueel ook op de Glock kan, ik had dit idee omdat de AAP01 wel Glock mags gebruikt dus vroeg ik me af of dit kon.
Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Thomas

Hoi Thomas,

Hier eigenaar van een AAP01 en idd hij gebruikt glock magazijnen en ook ik heb een flared magwell erop gezet.

Misschien kun je me een foto sturen van de onderkant en afmetingen erbij zetten dan kan ik mijn magwell opmeten? Heb je wel zo'n schroef gaatje waar je de magwell vast schroeft?

Hij schuift bij de aap erover..
DSC00171.jpg

Het is niet te garanderen dat de onderdelen die op een AAP-01 passen, ook op je Glock gaan passen. Ondanks dat de magazijnen inderdaad hetzelfde zijn, kan een grip nog steeds dikker of dunner zijn. Je moet echt op zoek naar onderdelen die specifiek passen op het merk en model replica.

Ik heb zelf ook nog even lopen zoeken, maar als ik die onderdelen tegenkomen, dan zijn ze vooral voor Glock 17 GBB pistols. Maar dat zul je zelf ook gezien hebben, gok ik dan. 🧐

Daarbij: een compensator voegt alleen wat aan de looks van een GBB replica en doet verder eigenlijk niets.
Magwell kan helpen met het makkelijker magazijnen wisselen, maar opzich valt het effect ook mee en is het meestal ook meer voor de looks.

Het zijn geen must-have upgrades, eigenlijk. Maar dat is natuurlijk wat je zelf wil.

Ik denk idd ook niet dat het past.
Al dat ik zelf wel vind dat het effect ietsjes merkbaar is met de flared magwell. Maar daar en tegen laad ik mijn m92f mags net zo handig zonder die flared magwell.

En ik denk ook niet dat het past door de vorm van de grip
17331616198002442945391601065843.jpg