ACN Arma 3 night - 15 november

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Jawel Jawel Jawel! 
De topic der topics is eindelijk gemaakt! Leden der ACN, vrienden der ACN, wie hebben er allemaal ARMA 3 en vinden het leuk om hier op de 15e, een avondje mee te vullen? 
Vanaf hoeveel spelers heb je een server nodig? Want je kunt lokaal een game hosten en daar vriendjes voor uit nodigen, maar tot hoe veel kan dat? Wie heeft er een toffe coop missie? Moeten er nog mods geïnstalleerd worden of houden we het lekker vanilla? 
 
Klinkt leuk! Enige kans dat jullie dit spel op steam hebben gekocht? Of in winkel of via torrent?
 
Als iemand dan ff bunker hill namaakt in een mod kunnen we in ieder geval alvast oefenen.
 
Hmm zag net dat het alleen windows is. And ofcourse werk ik alleen weer met macXD.
 
Heb je geen bootcamp? Heb ik ook op mijn mac :) 
@Lockheed hahaha epic! 
 
Arma 3 was een paar weken geleden 50% dus ik heb het op aanraden maar meteen gekocht, via Steam voor de PC (mijn PC outperforms mijn PS3 anytime, ha, en zonder muis en keyboard krijg ik altijd teveel klop ;-p).Maar moet nog veel leren, werkt toch weer met iets anders als CoD, BF, etc.
Zullen we Teamspeak gebruiken voor de communicatie? Lijkt me hier wel essentieel
 
Geef mij maar een seintje als dit spel voor een eurotje of 25 a 30 in de aanbieding is.
Dan wil ik het best een keer proberen.
50 euro is mij een beetje veel voor een spel waar ik niet zeker van ben of ik het kan draaien.
Greetings
 
@Michiel Er zit iig in ARMA 3 ook een radio/teamspeak feature met toffe dingen zoals bergen die kunnen storen en lokaal spraak (als je naast elkaar staat) versus via de radio praten. Dus we moeten even kijken of we dat dan niet storen met teamspeak. Maar verzamelen op TS en alles klaar maken is gok ik wel handig.
@Bart & @Jeroen hebben dit soort ongein vaker gedaan dus die kunnen ons vast helpen! 
 
Ik wil wel meedoen, maar heb het al in tijden niet meer gespeeld, dus zal een complete noob zijn :p
 
ACRE is die mod waarin radio's toe worden gevoegd. Alleen niet heel simpel te installeren, en nog minder simpel om te begrijpen als je net nieuw met Arma bent. Beter doen we het dus gewoon via teamspeak. 
Mocht je Arma 3 wat goedkoper willen krijgen: http://www.cjs-cdkeys.com/products/Arma-3-Steam-CD-Key.html Heb vaker bij deze winkel steam keys gekocht en zijn betrouwbaar. Wel via paypal betalen.
 
Het schijnt dat het private hosten van een game op arma 3 aardig lastig is tegenwoordig. Btw ACRE kun je makkelijk vervangen door task force radio, die is namelijk gemaakt voor arma 3 en niet geport vanuit arma 2 zoals ACE.
 
Ik zou wel willen meedoen, maar ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin mods te downloaden en erg moeilijk te doen. Dan ben je een uur bezig met downloaden, dan nog een half uur met alles werkend te krijgen en heb je nog maar weinig tijd over om t daadwerkelijk te spelen. 
 
Hmm, heb arma 3 al een tijd niet meer gespeeld, ook al is die game vol met bugs toch heeft het iets waardoor het leuk blijft jammer dat Bohemia Interactive het nooit goed fixed. Ik weet nog niet of ik 15nov kan maar ik laat het snel weten!
 
Laten we dan nu beslissen, na kort overleg met onze ARMA 3 veteraan @Bart dat we deze avond zonder mods doen :) 
 
@Tj33rd, Private game hosten op Arma 3 is een kwestie van ports opengooien in je router. 2302 en 2305 als ik mij niet vergis. In ieder geval heeft @Pafkoes aangeboden om de server te hosten.