ACN Arma 3 night - 15 november

@DRIVEN-TO-KILL, wat is een 'normale pc'? Ken je de specificaties van je pc? Dan kunnen we even kijken of het lukt :)
 
@Tj33rd, Private game hosten op Arma 3 is een kwestie van ports opengooien in je router. 2302 en 2305 als ik mij niet vergis. In ieder geval heeft @Pafkoes aangeboden om de server te hosten.

Ik heb altijd al problemen gehad met ports opengooien en servers hosten met mijn internetverbinding. Maar dat is geen probleem als iemand anders host natuurlijk ;)
Maar als er alleen een missionfile gedownload hoeft te worden tijdens het joinen is er niets aan de hand. Het is altijd wel een moeilijk gedoe om mods van Armaholic te downloaden om een server te kunnen joinen.

Ik heb trouwens een mooie tactische public server gevonden voor Co-op tegen AI. Goed om je voor te bereiden op 15 november en als je nog niet zo veel Arma 3 hebt gespeeld en om te wennen aan de controls etc. De AI schiet echter wel verdomde gericht! 94.23.250.120:2322 is het IP
 
oke ik kan hem niet af spelen ik moet een videokaart hebben. iemand een idee welke goed is maar niet te duur?
 
@DRIVEN-TO-KILL, wat is het maximale dat je er aan uit wilt geven?
 
@Bart niet veel. :p
is het mogelijk om er een van 100 euro of minder te kopen. want veel meer ga ik er niet voor uit geven. want anders kan ik onderhand een nieuwe pc kopen.
 
@DRIVEN-TO-KILL, Tja, ik heb eigenlijk geen idee welke kaart je voor de prijs kunt kopen die ook Arma 3 een beetje normaal aan kan. Misschien kan @Gurrt helpen?
 
Ik denk dat de meest budget GPU die dit spel wel kan draaien deze is : http://www.alternate.nl/SAPPHIRE/HD-7950-3GB-with-Boost-(11196-19-20G)-grafische-kaart/html/product/1060525?tk=7&lk=9371
Volgens benchmarks draait ie het op very high met 41 FPS gemiddeld: http://www.techspot.com/review/712-arma-3-benchmarks/page3.html
Kijk voordat je hem koopt wel even of je voeding inderdaad twee 6 pins PCI-e poorten heeft, anders mag je ook nog een nieuwe voeding kopen a ~100 euro.
 
Het belangrijkste voor arma 3 is de CPU. Arma is op een of andere manier erg cpu driven. Ik heb zelf een Gtx 760 gaming edition en een AMD 6300, en ik haal met veel moeite 25 fps.
 
Wat erg kan helpen met een betere FPS is de picture in picture (PiP) laag te zetten. Scheelt al enorm als je in een voertuig zit.
 
Je zit toch niet weer lijm te snuiven bart?
PiP is een instelling opo je tv waarbij je zender A kunt kijken, met een soort mini scherm van zender B onder in beeld.


Bedoel je niet ppi, pixels per inch ? Ofwel je scherm resolutie..
 
nou dan denk ik dat ik het maar bij mijn PS3 houd. heel jammer want het lijkt me een geweldig game.
 
Hey leon wat zeg je nou pixels??? Wtf zijn dat dan, ik ken alleen sprites :p
 
@[F]airsofter, Blijkbaar ben jij aan de lijm, want dat zeg ik :p PiP is een beeld in een beeld. In arma zijn voertuigen die een hoogwaardig stukje techniek met zich meedragen. Iets genaamd spiegels. Sommige voertuigen in Arma hebben camera's ipv. spiegels en hebben beeldschermen in hun dashbord zitten. [Figuur 1] - De beeldschermen in een auto (PiP)<div>
Y9lmaMb.jpg

<div>
Hier is een setting voor te veranderen die de kwaliteit bepaald van deze beeldschermen (PiP)</div>
[Figuur 2] De PiP setting in Arma 3
0vCasiX.jpg

</div>
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Hier een handig linkje om zo veel mogelijk fps uit Arma 3 te halen:</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=314421414</font>
 
Hoe laat gaan we verzamelen? Tussen half 8 en 8 uur? Lekker makkelijk dat ik niet eerder een tijd heb genoemd gehehe!