ACN Introducé dag 28 oktober - Gasselte!

Volgens mij heb ik vandaag het beste geslapen sinds jaren, min de spierpijn dan... :D Het was inderdaad -zoals iedereen zegt- een geweldige dag met perfect weer (.....)

Nogmaals bedankt voor het handje BB's in de safe ;)

• Leuk
Waarderingen: Arjan
Hi allemaal! Mijn zaterdag is super geweest! Een erg leuke locatie en heel goed georganiseerd door ACN.

Ik was onderdeel van squad Wolf 2 met als SL @Boudewijn , complimenten voor het leiden van de squad. Ik doe het je voorlopig niet na.
;) Leuk om ook weer nieuwe mensen te onmoeten en gezichten te plaatsen bij namen die voorbij zijn gekomen!

Iedereen bedankt voor de leuke dag met ook veel fairplay en in het bijzonder de mensen van ACN voor het mogelijk maken van deze dag! Ik ben benieuwd naar de foto's en video's die gemaakt zijn :D

Was super nice, heb erg genoten.
Jammer dat ik op t laats even van 2 meter ff op m’n voorhoofd werd geschoten. Heb daarna alleen maar met hoofdpijn gelopen :s

• Leuk
Waarderingen: Jan
Auh! Hopelijk zakte die hoofdpijn wel weer?

Oeh! Een introducédag badge is ook geen gek idee nee! Ga ik maken als ik de andere suggesties ga maken

Ik zou graag mijn eerste badge willen hebben van de fantastische dag die ik met jullie heb mogen mee maken.

• Leuk
Waarderingen: Hertenvacht
Ik zou graag mijn eerste badge willen hebben van de fantastische dag die ik met jullie heb mogen mee maken.

Ik zie dat dit je eerste bericht is op het forum en dat je er zaterdag ook bij was. Stel je zelf anders even voor in het daarvoor bedoelde forumonderdeel! :)

• Leuk
Waarderingen: J.buijs
Wolf 5 was klein maar fijn, toch Ernstjan
Ja vond ik ook, we konden hierdoor vrij snel bewegen. Tenminste als onze SL niet "neer" was :).

De rest genoten van de dag en de mensen en hopelijk mijn team genoten en en ander ook van mij.
vind ik ook belangrijk buiten dat je elkaar met 6mm witte balltjes het leven aan het zuurmaken bent,
Vind ik het net zo belangrijk dat het een zeer aangename sociale en gezellige dag is geweest.
Ja volledig mee eens!

• Leuk
Waarderingen: J.buijs