Advies bij upgrade

Ben ook wel onder de indruk dat je niet tevreden bent van een ICS MARS :o zou toch top of the line moeten zijn, zeker voor die prijs

Hoi Imhotep,

Ja mijn verschil zit wel in de range en wel betere accuracy. Voor dat ik hem had ge upgrade heb ik eerst mee gespeeld en merkte wat ik ongeveer kwa meters haalde en hoe de bbs eruit vlogen na de upgrade ben ik weer op het zelfde veld gaan spelen en daar zag ik wat beter resultaat. Hij schiet wel iets verder en zijn accuracy is ook beter.

Ben ook wel onder de indruk dat je niet tevreden bent van een ICS MARS :eek: zou toch top of the line moeten zijn, zeker voor die prijs

Kan nog top of the line zijn betekent niet dat de performance ook zo is, daarbij heb ik nog nooit een replica gezien die minder goed schoot na het upgraden naar een flat hop en betere barrel (er vanuit gaand dat mensen het goed doen).

Oh absoluut, flathop is altijd een win tov stock hopup. hoewel de krytac nub+bucking combi toch aardig in de buurt komt.

Oh absoluut, flathop is altijd een win tov stock hopup. hoewel de krytac nub+bucking combi toch aardig in de buurt komt.

Jup de Krytac stock hop up parts zijn heel goed, zelfde geld voor VFC, volgens mij zijn dat zelfs een kopie van maple leaf, maar goed stock buckings en nubs worden steeds beter maar een goede flat hop is over het algemeen vaak net iets beter, vooral stabiliteit en constant aanbrengen van hop is dan ook een belangrijke. Voorbeeld is de stock G&G green vs een flat hopped G&G green.

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Ben ook wel onder de indruk dat je niet tevreden bent van een ICS MARS :eek: zou toch top of the line moeten zijn, zeker voor die prijs

Ohhh ik ben zeker erg tevreden met mijn replica ;)
Ik heb alleen ook naast anderen gestaan waarbij ik de indruk heb dat die nog iets strakker en verder schieten.
Vandaar dat ik op zoek ben naar een upgrade wat ik zelf zou kunnen doen. Een update waarbij ik niet met de beatbox e.d. hoef te knutselen, zoals ik heb begrepen kun je een barrel en flathop redelijk makkelijk zelf doen..

Wil ook eerst extra info voordat ik de boel ga aanpassen

Nu ik zelf heb gezien hoe je het moet doen is het vrij simpel maar heb laten doen zijn de kosten niet en men legt je nog wat uit ;)

• Leuk
Waarderingen: Imhotep