@Noah Bosman Dit lijkt mij een goede keus.
Even wat opmerkingen in jip en janneke taal (sorry als je dit allemaal al weet, maar misschien hebben anderen hier ooit wat aan
).
- De replica heeft een V2 gearbox. Dit is een veel voorkomend type gearbox wat in heel veel M4 type replica's zit. Dit is handig omdat onderdelen hiervoor eenvoudig te verkrijgen zijn. Let wel op: wil je gaan knutselen aan je gearbox dan moet je wel weten wat je doet, het is een heel precies werkje, maar youtube staat er vol mee.
- De replica heeft een Mosfet. Een mooie toevoeging wat ervoor zorgt dat je een hoger voltage batterij kunt gebruiken. In jouw geval zou ik sowieso een 2e batterij erbij komen. Een LIPO. Voordeel van een hoger voltage is dat je trigger response sneller is, de mosfet maakt het mogelijk dat je dat ook kan doen en is dus een mooie toevoeging dat de replica deze standaard al heeft.
- De replica schiet 400 FPS. Let hier wel goed op, je kunt bij aankoop de downgrade service aanklikken en dat moet je ook echt wel doen. Ga dat niet zelf proberen, als beginner dan tenminste.
Mocht je nou wel je gearbox open willen gaan trekken dan is dit een mooie kans maar i njouw geval, lekker aan Gunfire overlaten.
- Pleunamtische blowback. dit zie je niet vaak in replica's in deze prijsklasse. Ik heb hier geen ervaring mee maar voor zover ik het kan beoordelen is dit voor veel spelers leuk, maar geeft een GBB replica ten eerste véél meer terugslag, en is qua gewicht en en handelingen realistischer. Ik weet van dit punt, in deze replica ,te weinig af om je hier iets nuttigs over te kunnen zeggen.
Het ziet er in deze video iig erg leuk uit!