advies voor replica

Aan de stock te zien een buffertube lipo, een (redelijk) smalle stick lipo dus!
 
Sticks of nunchucks. Bricks zijn voor de meeste replica te dik. Met 1000 tot 1200 MaH 7.4v lipo's zit je bij 90% van de replicas goed en bij 95% van alle m4's.
 
Sticks of nunchucks. Bricks zijn voor de meeste replica te dik. Met 1000 tot 1200 MaH 7.4v lipo's zit je bij 90% van de replicas goed en bij 95% van alle m4's.
dus 11.1v nunchuck lipos met 1300mah is goed? aangezien er een mosfet systeem inzit
 
het zou eventueel kunnen passen, maar ik denk wel dat het dan heel krap wordt. Zou die dus persoonlijk niet bestellen voordat ik de ruimte opgemeten heb
 
  • Leuk
Waarderingen: Maffo
11.1V word dan weer een triple butterfly. 7.4 is een dual butterfly.
Hoeft geen probleem te zijn, maar ligt wel aan de ruimte in de stock
 
goedenavond, ik heb inmiddels de G&G gc16 warthog van Joris overgekocht dus wat betreft mijn Primary ben ik goed voorzien.
Qua Secundary (of eventueel een leuke 2e primary voor later) is advies natuurlijk altijd welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: MauriceV92
Advies voor secundary, heb ik er maar 1....... TM high capa 5.1.
Moderne variant van de colt 1911.

Niet de goedkoopste, maar elke cent waard. Beter krijg je niet out of the box.
 
Advies voor secundary, heb ik er maar 1....... TM high capa 5.1.
Moderne variant van de colt 1911.

Niet de goedkoopste, maar elke cent waard. Beter krijg je niet out of the box.

Vind je op internet in het buitenland ook voor €120. Dus valt mee ;)
 
Wat Frank/twinfromhell probeert te zeggen.. Tokyo marui replicas zijn misschien iets duurder maar zo uit de doos heel fijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander
Bunker501 heeft de TM hi capa in de aanbieding.
15% korting dus 135,- voor de standaard variant.
 
Veel plezier met je replica Noah! En wat ik gisteren ook al zei: ga eerst lekker spelen, lekker ontdekken en breid dan uit met een sidearm.

TM HiCapa hoor ik goede verhalen over, zelf heb ik altijd de Tokyo Marui Glock 18c gehad. Maar het is wat je zelf fijn vindt.