Airsoft 4 Kika: 14 mei bij Outpost 19 in Gasselte

Michiel

Lima Charlie lid
27 jun 2014
626
251
Trophies
26
Beste Airsofters,

Graag willen wij dit speciale Airsoft event aanraden, namelijk voor Kika en alle zieke kinderen in Nederland.

Dit is belangrijk en je helpt er veel kinderen mee.
Voor ons airsofters een kleine moeite en het is gezellig en je mag ook nog samen gaan airsoften!

Gewoon doen dus!

"Wij zijn Airsoft4KiKa. Airsofters, zoals jij. Wij willen met onze geweldige sport, airsoft, een enorm gebaar gaan maken voor alle kinderen met kanker in Nederland. Onze 2015 & 2016-edities waren een daverend succes! Dit jaar willen we dat weer dunnetjes over doen! Airsoft4KiKa doet dat dit jaar in samenwerking met Airsofters.nl. Volledig belangeloos. Uiteraard vergeten we jullie niet! We maken er een mooi airsoft event van! Schrijf je nu in en support KiKa! Tot de 14e! -Airsoft4KiKa & Airsofters.nl"

https://www.facebook.com/events/1838443253038446/
https://www.skirmprikker.nl/event/59/subscribe#

• Leuk
Waarderingen: Aiden
Jammer dat het meer dan 3 uur rijden is voor mij, anders was ik wel gegaan.

Ik wil hier wel graag aan meedoen, goed doel steunen EN plezier hebben! Maar ik ben bang dat ik nog niet m'n eigen replica heb dan (VOG vandaag opgestuurd, bestelling ligt klaar).

Kan je daar ook een replica huren etc? En mocht ik ook gaan, zijn er nog mensen die vanuit Utrecht (of omgeving) gaan toevallig?

Ik wilde gaan, maar was vol. Ik zag net dat er 1 plekje vrij was gekomen, meteen aangemeld dus ik zal er ook zijn.

Ik kan uiteindelijk niet meer :( want niemand wilde mijn dienst overnemen. De ratten :p

Veel plezier & succes!

Heb helaas in de middag moeten afhaken, knietjes wilde niet meer:( rustig aan doen misschien naar even een weekend niet skirmen:mad:

Ik hoorde van een aantal vrienden dat het echt gaaf was! Mooi veld ook .. nu baal ik nog meer dat ik niet kon :(

Zouden jullie deze video willen bekijken en duimpje omhoog?
Airsoft4Kika Vlog
Had hier graag bij willen zijn (zeker voor het goede doel) maar had jammer genoeg iets anders gepland staan.
Leuk om wat beeld materiaal te zien van deze dag. Keep up the good work en hoop je eens te zien op het veld!
Greets, The Walker

@The Walker
Thx man,
Ben net begonnen maar gaat toch al de goeie kant op!
eerste vlogs kijk ik zelf al bijna niet meer na.... hahaha beeldkwaliteit en zo...

hahah

Maar bedankt kerel!

@The Walker
Thx man,
Ben net begonnen maar gaat toch al de goeie kant op!
eerste vlogs kijk ik zelf al bijna niet meer na.... hahaha beeldkwaliteit en zo...

hahah

Maar bedankt kerel!

Leuke beelden, miss heb ik het gemist maar was er een reden dat je geen scopecam had?
Oh en miss een tip: Als je een externe microfoon aan je camera toevoegt springt de audio kwaliteit echt vooruit (hoeft niet een heel dure prof mic te zijn!) Keep on making vids, subbed